امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24283
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 07 اردیبهشت 1395 - 12:44 | | ارسال توسط :

راه‌یابی به مجلس به چه قیمتی؟/ با درخواست کاندیدای حقوق‌دان کارگران خدمات شهری شهرداری بابل دستگیر شدند

کارگران شهرداری بابل، که مشغول جمع‌آوری پوسترهای انتخاباتی نصب شده در مکان‌های غیرمتعارف و غیرقانونی در سطح شهر بودند، طی اقدام کاندیدای حقوقدان این حوزه و با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

photo_2016-04-26_08-11-27 - Copy - Copy

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، روزهای پر‌التهاب بابل و جنگ تبلیغات در ورای انتخابات دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهر با رخداد یک خبر وارد فاز جدید شد.

بعد از جریان درگیری‌های لفظی یکی دو عضو شورای‌اسلامی شهر بابل با شهردار در جلسه مربوط به جشنواره بهارنارنج بابل در مورد مسائل پیرامونی انتخابات و شرکت عضو شورای‌اسلامی شهر در ستاد یکی از نامزدهای انتخاباتی و حضور یکی از کارمندان شهرداری به عنوان مجری در ستاد یکی از نمایندگان، که گلایه‌های تند شهردار را در بر داشت، این بار جنگ تبلیغات به عرصه‌های دیگر کشید.

در آخرین نمونه این کش مکش‌های تبلیغات انتخاباتی، شامگاه دوشنبه جمعی از کارگران و پرسنل شهرداری منطقه ۲ بابل در حال جمع‌آوری پوسترهای انتخاباتی نصب شده در مکان‌های غیرمتعارف و غیرقانونی در سطح شهر بودند که بازداشت این افراد با دستور مقام قضایی توسط نیروی انتظامی این شهرستان صورت پذیرفت.

در حال حاضر خانواده‌های این عزیزان در شهرداری بابل تجمع و خواستار حمایت شهردار و آزادسازی همسران و فرزندانشان هستند.

گفتنی است، طبق خبرهای شنیده شده، اتفاق فوق با درخواست از سوی یکی از کاندیداها با هماهنگی قاضی کشیک دادگستری و نیروی انتظامی انجام شد و تعدادی از کارگران و پرسنل زحمت‌کش در حال کار شهرداری بابل تنها به‌دلیل انجام وظیفه قانونی خود بازداشت شدند.

منبع خبر: http://www.bloghnews.com/fa/doc/news/188202

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.