امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 45867
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اقتصادی, سخن سردبیر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 08 بهمن 1395 - 19:08 | | ارسال توسط :

راه نجات اقتصاد ما توجه به اقتصاد مقاومتی و زیر ساخت‌ها است

امام جمعه موقت بابل گفت: اقتصاد مقاومتی و توجه به زیر ساخت‌های اقتصادی در جامعه جدی گرفته شود و این راه نجات اقتصاد ما است.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری امام جمعه موقت بابل در خطبه های نمازجمعه امروز با تسلیت درگذشت بانوی مکرمه مرحومه سیده نرجس نوروزیان، همسر مرحوم آیت‌الله هادی روحانی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران و والده امام جمعه بابل اظهار کرد: مرحومه نوروزیان همواره در طول مبارزه مرحوم آیت‌الله روحانی همپای ایشان در راه انقلاب مبارزه کرد.

وی افزود: تحمل زندگی سخت دوران مبارزات قبل انقلاب و بعد از انقلاب با یک زندگی ساده زاهدانه از ویژگی‌های آن مرحومه است.

امام جمعه موقت بابل ادامه داد: مرحومه نوروزیان فرزند عالم برجسته آیت‌الله سید ابوتراب نوروزیان بود و در دامن خود فرزندی مانند امام جمعه بابل را تربیت کرد که از افتخارات این شهرستان هستند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری با اشاره به حادثه پلاسکو و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این حادثه، خاطرنشان کرد:

آتش‌نشانان با ایثار، فداکاری و حرکات جوانمردانه یک حرکت ماندگار و برجسته را در کشور برجای گذاشتند.

وی به برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای آتش‌نشان در مصلای جمعه بابل اشاره و گفت: آتش‌نشانی شغلی فداکارانه برای دفع خطر در جامعه است و قدردان زحمات این پرنسل فداکار هستیم.

خطیب جمعه بابل بر ایمن‌سازی سازه‌ها ساختمانی در کشور تاکید افزود: بشر باید از خلقت بی‌عیب و نقص خداوند درس بگیرد که همه اصول بنای خلقت به صورت درست و کامل صورت گرفت، مهندسان ما در حوزه ساختمان باید نظارت دقیق و جدی در این امر داشته باشند.

وی پیشاپیش با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید برای مردم تشریح شود.

ناصری ادامه داد: برخی‌ها در کشور می‌خواهند دین را نماد عقب ماندگی معرفی کنند اما هر جا دستورات دین را به صورت کامل اجرا نکردیم، دچار مشکلات شدیم.

وی افزود: مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس با روحیه ایثار و از خودگذشتگی در آن دوران باید برای مدیران امروز الگو شود و همان روحیه برای خدمت به مردم ادامه یابد.

نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادامه تحریم‌های ظالمانه به رغم برجام، تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و توجه به زیر ساخت‌های اقتصادی در جامعه جدی گرفته شود و این راه نجات اقتصاد ما است.

وی تصریح کرد: با وحدت و همدلی همه باید برای ساخت و پیشرفت کشور تلاش کنند، نظام ما نظامی ضد استکباری است و باید تبعیت کامل از ولایت فقیه داشته باشیم.

امام جمعه موقت بابل افزود: در دیدار که با یک اسقف مسیحی داشتم ایشان رمز موفقیت کشور ما را  تاکید بر تبعیت از ولایت فقیه و وحدت در کشور دانست.

وی در پایان گفت: دولت و مسؤولان بر اجرای دقیق منویات مقام معظم رهبری توجه داشته باشند و در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل جدی‌تر به نیازهای ضروری مردم توجه کنند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.