امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75641
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 14 دی 1396 - 0:35 | | ارسال توسط :

رسانه‌های بیگانه با پول‌های عربی آمریکایی در پی براندازی نظام اسلامی هستند

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه با پول‌های عربی آمریکایی در پی براندازی نظام اسلامی هستند، گفت: اپوزیسیون‌های خارج‌نشین درد مردم ایران را ندارند و برای نان خود دنبال جوسازی و شنا در آب گل‌آلود هستند.

به گزارش بابل نوین، دکتر کوروش گرجی با اشاره به اتفاقات اخیر در ایران اسلامی و شانتاژ رسانه‌های بیگانه طی گفت‌و گویی با خبرنگار ما اظهار کرد: به راحتی می‌توان با نگاهی واقع‌‌‌بینانه به انعکاس اخبار و بررسی تحلیلی موضوع برخی اعتراضات که منجرب به سوء استفاده اختشاش‌گران در روزهای اخیر شد دریافت که معاندین به نظام و برخی از کشورهای منطقه در این مداخلات حضوری جدی داشتند.

وی افزود: اگر به پیام رضا پهلوی در فضای مجازی توجه شود که گفت آمریکا، اسرائیل و عربستان به ما کمک کنند به سادگی می‌توان رهگیری درستی از برخی جریانات که رسانه‌های معاند بر علیه کشور  ترتیب داده‌اند پی برد.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: در فضای کنونی حاکم بر تریبون‌های امپریالیستی در خارج از کشور که مردم را به شورش و ایجاد فضای وهم‌انگیز اختشاش دعوت می‌کنند نقش افراد به اصطلاح گردانندگان و مجریانی مانند نوری‌زاده، قاسم‌لو، حسینی و شریعتمداری به وضوح نشان می‌دهد که این افراد چگونه خود را به دلارهای نفتی عربستان و آمریکا فروخته‌اند و منابع مالی‌شان از کجا تامین می‌شود.

گرجی تصریح کرد: این افراد در زمان خروج از کشور کمترین میزان دارایی را داشته و در خارج از مرزهای ایران با حضور در برخی رسانه‌های معاند و بازیگری‌های رسانه‌ای به دنبال کسب جایگاه و منابع مالی هستند تا این چند روزه ذلت‌بار زندگی خود را سپری کنند و از این رو حتی در مقابل جنایات متعدد عربستان سعودی در کشورهای مختلف سکوت کردند و در مواقعی نیز حمایت کردند.

 استاد دانشگاه علوم‌پزشکی بابل افزود: این حمایت‌های غیر عادلانه در کنار مواضع صهیونیستی آمریکایی برخی چهره‌های سیاسی مانند وزیر امورخارجه آمریکا که گفت ایران را به چند کشور تجزیه خواهیم کرد نشان می‌دهد برنامه فراتر از برخی اعتراضات به حق مردم برای دست‌یابی به آرامش و احتیاجات معیشتی روزمره است.

وی اذعان کرد: شاهد هستیم در روزهای گذشته نزدیک به ۳۰ درصد از فضای مجازی، رسانه‌های توئیتری و هشتک‌های موجود از خاک عربستان هدایت می‌شود تا شاید بتوانند کاری کنند اما هنوز وحدت و اراده مردم ایران را در جهت حمایت از حکومت اسلامی و رهبری پس از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نشناخته و راه را همچنان به بیراهه می‌روند.

گرجی در پایان گفت: این اپوزیسیون‌های خارج‌نشین درد مردم ایران را ندارند و برای نان خود دنبال جوسازی و شنا در آب گل‌آلود هستند شاید ندانند که مطالبات به‌حق جامعه  در مورد امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد در سایه اغتشاش توسط نفوذگران آن‌ها و عوامل داخلی مورد خدشه قرار نخواهد گرفت بلکه مردم را مصمم‌تر خواهد کرد تا از انقلاب خود حمایت و در جهت تحقق جامعه اسلامی و سپردن پرچم به دست امام‌عصر(عج) ایستادگی بیشتری داشته باشند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.