امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82415
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 24 خرداد 1397 - 13:38 | | ارسال توسط :

رقابت ۷۵ مربی در مازندران برای دوره آموزشی زندگی به رنگ خدا

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۷۵ مربی برای دوره آموزشی «زندگی به رنگ خدا» ۳۱ خرداد ماه در امامزاده ابراهیم (ع) آمل به رقابت می‌پردازند. وی با اشاره به اینکه از هر بقعه متبرکه چهار نفر (ترجیحا دو نفر خانم و دو نفر آقا) در […]

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۷۵ مربی برای دوره آموزشی «زندگی به رنگ خدا» ۳۱ خرداد ماه در امامزاده ابراهیم (ع) آمل به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه از هر بقعه متبرکه چهار نفر (ترجیحا دو نفر خانم و دو نفر آقا) در هر گرایش ثبت‌نام و در آزمون مربوط به آن گرایش شرکت می‌کنند، افزود: آزمون ساعت ۹ صبح ۳۱ خردادماه همزمان با سراسر کشور در امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام قربانی با اشاره به اینکه ۷۵ مربی در این دوره شرکت می‌کنند، گفت: ۱۸ برادر و ۱۸ خواهر جمعا ۳۶ نفر در این آزمون درصورت کسب امتیاز پذیرفته خواهند شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: پس از قبولی شرکت‌کنندگان در این آزمون، دوره‌های آموزشی مربیان در تاریخ پانزدهم تیرماه در ۶ دوره یک‌ هفته‌ای در استان قم برگزار می‌شود.

وی گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌ها را بزرگترین خطر برای جامعه دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز مقام معظم رهبری رفع آسیب‌های اجتماعی و آموزش سبک زندگی اسلامی در کشور است.

حجت الاسلام قربانی افزود: بر همین اساس دوره‌های آموزشی مربیان طرح «زندگی به رنگ خدا» در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با هدف آموزش مهارت‌های زندگی در سه گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارت‌های فردی، مهارت‌های زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده و مهارت‌های زندگی با رویکرد فرزندپروری برگزار می‌شود.

وی گفت: در گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارت‌های فردی، کتاب «مهارت‌های سازگاری» نوشته محمد حسین‌زاده، در گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد ازدواج و خانواده، کتاب «اخلاق در خانواده» نوشته جمعی از نویسندگان و در گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد تربیت فرزندپروری، کتاب «اصول تربیت» به قلم علی اصغر احمدی به‌عنوان منابع آزمون انتخاب شده‌اند؛ کتابچه شاخص‌ها و ضرورت‌های تبیین سبک زندگی اسلامی از منظر مقام معظم رهبری نیز به‌عنوان منبع مشترک برای هر سه گرایش به استان‌ها ارسال شده است.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.