امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57328
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1396 - 18:19 | | ارسال توسط :

روزگار ناخوش تولیدکنندگان قزل آلا/ افزایش ۴۰ هزارتنی تولید در راه است

به گزارش بابل نوین، آرش نبی زاده مدیر عامل اتحادیه ماهیان سردآبیبا اشاره به آخرین وضعیت تولید قزل آلا اظهار داشت: با توجه به شرایط مساعد تولید و آب و هوا پیش بینی می شود که تولید قزل آلا از ۹۰ هزارتن سال گذشته به ۱۳۰ هزارتن برسد. وی با اشاره به آمار صادرات قزل آلا گفت: […]

به گزارش بابل نوین، آرش نبی زاده مدیر عامل اتحادیه ماهیان سردآبیبا اشاره به آخرین وضعیت تولید قزل آلا اظهار داشت: با توجه به شرایط مساعد تولید و آب و هوا پیش بینی می شود که تولید قزل آلا از ۹۰ هزارتن سال گذشته به ۱۳۰ هزارتن برسد.

وی با اشاره به آمار صادرات قزل آلا گفت: سال گذشته حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن قزل آلا با ارزش بالغ بر ۶۰ میلیون دلار به بازارهای هدف از جمله روسیه صادر شد و این درحالی است که این رقم در سال ماقبل تنها ۲ هزارتن بوده است.
نبی زاده در خصوص مشکلات پیش روی تولیدکنندگان قزل آلا بیان کرد: تمدید پروانه بهره برداری، عدم وجود تسهیلات جاری و نقدینگی لازم،نبود دارو و واکسن های تخصصی آبزیان از جمله مشکلات تولیدکنندگان به شمار می رود که اتحادیه از وزارت جهاد در حال پیگیری است.
مدیر عامل اتحادیه ماهیان سردآبی با اشاره به آخرین وضعیت بازار ماهی قزل آلا بیان کرد: با وجود فرهنگ غلط مردم مبنی بر کاهش مصرف ماهی در فصل گرما قیمت ها در پی رکود بازار افت شدیدی را تجربه کرده است.
وی تصریح کرد: علی رغم افزایش تولید قزل آلا با مشکل فروش آن مواجه هستیم به طوریکه تولیدکنندگان به سبب فشار مالی هر کیلو ماهی در مزرعه را با نرخ ۷ هزار و ۳۰۰ الی ۷ هزار و ۴۰۰ تومان در اختیار واسطه ها قرار می دهند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.