امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 43949
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, گالری عکس تاریخ انتشار : 24 دی 1395 - 16:16 | | ارسال توسط :

رونمایی از پوستر نمایش دوما/تصاویر

مراسم رونمایی از پوستر نمایش دوما با حضور مردم هنردوست بابل در شهرکتاب برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، مراسم رونمایی از پوستر نمایش دوما با حضور عوامل این اثر و علاقمندان به هنر در شهر‌ کتاب بابل برگزار شد.

در ابتدای مراسم مهدی قاسمیان نویسنده و کارگردان این اثر ضمن خوش‌آمدگویی به پیشکسوتان حاضر در جمع جناب آقایان عباس ابوالحسنی، اولیایی و زند از مردم هنردوست بابلی به خصوص خانواده‌های ۱۱ هنرمند کودک این نمایش قدردانی کرد.

وی با ابراز امیدواری از حضور کودکان در عرصه تئاتر گفت: تا زمانی که کودکان هستند می توان به ادامه راه هنر امید داشت همچنان که از نسل‌های قبل ادامه داشته و کودکان دیروز دستیاران امروز من هستند.
این نویسنده خوش قریحه در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای بابل در عرصه هنر افزود: بابل یک شهر استثنایی در فرهنگ و هنر کشور است، شهری که در فاصله دو الی سه ماه، چند نمایش و نمایشنامه‌خوانی برگزار کرده است که این امر تنها در تهران و کلان شهرها اتفاق می افتد.

کارگردان دوما در مورد این نمایش گفت: دوما تئاتری برای کودکان و خانواده هست و از اول تا ۲۲ بهمن به روی صحنه خواهد رفت.
در بخش دیگری از مراسم از بیژن راستگو با ۲۵سال سابقه کار تئاتر کودک دعوت به عمل آمد و وی در ابتدای سخنان خود از انگیزه فعالیت در بخش‌کودک گفت.
این استاد نمایش و سفالگری تصریح کرد: هیجان و لذتی که کار با کودکان به همرا دارد موجب شد, این سبک زندگی را انتخاب کرده و برای استمرار در آن تلاش کنم.

در ادامه مراسم رونمایی، عطا روح‌بخش طراح بروشور و پوستر نمایش دوما ضمن اشاره به چگونگی طراحی این پوستر اظهار کرد: در طراحی پوستر، سعی‌ بر این شده است که خود پوستر این نمایش یک اثر هنری شود، در این اثر نیز ضمن مشورت با جناب قاسمیان جذب مخاطب را مدنظر قرار دادم.
وی افزود: در  طراحی پوستر نمایش دوما سعی بر آن شده که المان‌های اصلی موجود در نمایش از قبیل شاد، موزیکال و معمایی بودن گنجانده شود.

شایان ذکر است در پایان مراسم پوستر نمایش دوما توسط پیشکسوتان عرصه تئاتر، هنرمندان حاضر و بازیگران این نمایش به یادگار امضا شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.