Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اخبار ویژه مازندران »
- دعوت آحاد جامعه به حضور در راهپیمایی روز قدس
- دومین گردهمایی سرداران و امیران پایتخت شهدای شمالی کشور برگزار شد
- پیگیری مطالبات مردم از سوی رسانهها بزرگترین کارکرد خبرنگاران/ کار خبر و اطلاعرسانی نوعی جهاد تبیین است/مدیرانی که پاسخگوی رسانهها ومردم نیستند عملکردشان قابل پذیرش نیست
- چه کسی پاسخگوی عدم بهرهبرداری مردم بابل و مازندران از توان علمی دانشگاهیان منطقه است/کسب رتبه نخست کشور و ششم جهان توسط دانشگاه نوشیروانی در مرجعیت علمی تایمز/مسئولان بیشتر به ظرفیتهای دانشگاه نوشیروانی در حل مشکلات توجه کنند
- دکتر آرایی عضو شورای پژوهش و فناوری فنی و حرفهای کشور شد
شناسه خبر : 70825
پرینتخانه » اجتماعی
تاریخ انتشار : 27 آبان 1396 - 13:43 | | ارسال توسط : roroi
رویکرد حاکم بر فضای آموزش و پرورش تربیتی نیست
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: رویکرد حاکم بر فضای آموزشی و پرورشی، تربیتی نیست و بیشتر آموزشی است.
به گزارش بابل نوین،نصرالله پژمان فر با حضور در برنامه پرسشگر درباره عملکرد آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، اظهارداشت: بین آنچه که متون براساس آن طراحی می شود و فضای کلاس های درس فاصله وجود دارد.
وی افزود: فرهنگ جهاد، ایثار و از خودگذشتگی میان دانش آموزان نهادینه نشده است و فاصله زیادی بین محتوای کتابهای درسی به ویژه در مقاطع تحصیلی متوسطه وجود دارد.
پژمان فر با بیان اینکه دانش آموزان و معلمان تحت تأثیر کنکور قرار گرفته اند اظهار داشت: بین دانش آموزان فاصله زیادی با مسائل ارزشی کتابهای درسی وجود دارد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: فضای بیرونی و تناقض میان فضای آموزشی با عملکرد خانواده و جامعه از دیگر مشکلات است.
پژمان فر افزود: رویکرد حاکم در فضای آموزش و پرورش تربیتی نیست و بیشتر آموزشی است.
منبع:مهر
به اشتراک بگذارید
https://babolnovin.ir/?p=70825
تعداد دیدگاه : ۰
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.