امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56431
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, انتخابات, با شهدا, سیاسی, مذهبی تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1396 - 21:13 | | ارسال توسط :

رییس‌جمهور باید یار رهبر معظم انقلاب باشد و لبخند بر چهره ایشان بنشاند

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در مراسم اولین یادواره شهدای خان‌طومان گفت: امیدواریم و از خدا می‌خواهیم به ما این توفیق را بدهد که رییس جمهوری را برگزینیم که شایسته این انقلاب باشد، رییس جمهور باید دغدغه‌های رهبری را درک کند و یار و یاور ایشان باشد،قلب ایشان را آرام کند و بر چهره‌شان لبخند بنشاند.

به گزارش بابل نوین، اولین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بابل با حضور و سخنرانی سردار احمد کریم‌پور مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) موزیرج برگزار شد.

سردار احمد کریم‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایثارگر مدافع حرم اظهار کرد: این شهیدان همواره زنده‌اند و خون شهدا مایه افتخار این نظام و انقلاب است، اثر مجاهدت و خون این عزیزان نظام‌مان را در دنیا سرافراز کرد.

وی شهدای مدافع حرم را پرچم‌دار امنیت، آرامش و الگوی بصیرت دانست و افزود:  ما امنیت کشورمان را مدیون این عزیزان، سردار قاسم سلیمانی و وجود مقام معظم رهبری هستیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به سفر رییس جمهور روسیه گفت: آقای پوتین که به ایران سفر کردند، در اولین قدم برای دیدار با رهبری اصرار داشتند و بیان کردند که می‌خواهم در دنیا افتخار کنم که دیداری با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران داشته‌ام.

این مقام مسئول ادامه داد: رییس جمهور روسیه با عنایت به شخصیت والای رهبر انقلاب در برابر رسانه‌ها اذعان داشت که من کمونیستم، خانم من مسیحی ارتدوکس است، در خانه ما کتاب‌های مسیحی یافت می‌شود و من آنها را خواندم، من آنچه را که درباره عیسی مسیح خوانده‌بودم  همه را در چهره رهبر ایران دیدم ، حال فهمیدم چه تدبیری کشور را اداره می‌کند و این خاطره ماندگار در من می‌ماند.

سردار کریم‌پور وجود مقام معظم رهبری را نعمتی دانست که باید قدرش را بدانیم و تصریح کرد: نعمت وجود ایشان نه تنها برای ملت ما بلکه برای منطقه و رییس جمهوری مانند پوتین نیز مشخص است آنگونه که این مقام روسی معتقد است تا زمانی که سایه پربرکت رهبری بر سر نظام ما است هیچ تهدیدی بر ما اثر نخواهد گذاشت.

وی داعش را نسل جدیدی از دشمنان اسلام دانست و تاکید کرد: داعش باید شناخته شود و داعش‌شناسی مهم است زیرا همه قدرت‌های دنیا پشت سر این نیروی تروریستی جمع شدند اما به همت درایت رهبری و شجاعت سردار قاسم سلیمانی در دفاع از حرم اهل بیت نه تنها داعش نتوانست ذره‌ای وارد خاک ایران بشود و به کشور دست‌درازی کند بلکه در خارج‌های از مرزهای ما و در برابر نیروهای اسلامی شکست خورده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: لازمه هر جهادی سه عنصر جنگنده خوب، آموزش خوب و سلاح خوب است اما همه دنیا اذعان دارند که تنها کشوری که در دنیا قدرتی افزون و نصر چهارم یعنی تسلط بر طبیعت را دارد،  ایران است.

وی با بیان باور عمیق نیروهای حزب‌الله به ایران خاطرنشان کرد: این‌ها همه از برکت خون شهید است که مدافعان حرم از سایر کشورها تا زمانی که نیروی مومن و انقلابی ایران نباشد و هدایتشان نکند حاضر به انجام عملیات نیست، این اوج اقتدار انقلاب ماست که دوستان ما باور دارند که تنها یک ایرانی در خط مقاومت برای پیروزی کافی‌است.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با تکیه بر برکت خون این شهدا و حضور مردم شخصا در مقابل استکبار جهانی ایستادند و شمشیر مبارزه با آنان را  علنی و از رو بسته‌اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به مستکبران عالم تصریح کرد: ایشان با صراحت بیان می‌کنند که ما سلاح اتمی نداشته‌ایم و نمی‌سازیم اما قادریم در هر سطحی و  به هر شیوه‌ای که دشمنان به ما حمله کنند ما هم قادریم و عمل متقابل انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: البته آمریکا تا حالا جرات نداشته در هیچ سطحی به ما حمله کند و این جرات را هم نخواهد داشت.

این سردار شان و مقام رهبری را بری از هر دروغ حتی مصلحت‌آمیز برشمرد و تاکید کرد: وقتی رهبری می‌فرمانید وقتی اسرائیل غلطی کند ما تل‌آویو و هیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، دروغ  و تهدید زبانی نیست بلکه توانی است که ما داریم.

وی با بیان اینکه آسمان ایران، امن‌ترین آسمان جهان است افزود: هر خلبان بیگانه‌ای که وارد مرزهای هوایی کشور ما می‌شود، هواپیما را در حالت پرواز اتومات قرار می‌دهد چون معتقد است این آسمان امن‌ترین نقطه جهان است و هیچ تهدیدی بر آن اثر ندارد.

سردار کریم‌پور در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌روی گفت: امیدواریم و از خدا می‌خواهیم به ما این توفیق را بدهد که رییس جمهوری را برگزینیم که شایسته این انقلاب باشد، رییس جمهور باید دغدغه‌های رهبری را درک کند و یار و یاور ایشان باشد،قلب ایشان را آرام کند و بر چهره‌شان لبخند بنشاند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.