امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 34233
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 19 آبان 1395 - 10:53 | | ارسال توسط :

زباله مهم‌ترین تهدید مازندران است

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: زباله یکی از مهم‌ترین مشکلات مازندران است و زندگی مردم شمال کشور به واسطه زباله مورد تهدید است

به گزارش بابل نوین، علی نجفی در غرفه بلاغ مستقر در نمایشگاه مطبوعات حضور یافت.

وی درباره لزوم برگزاری نمایشگاه مطبوعات و نیز کیفیت برگزاری نمایشگاه در سال جاری، اظهار کرد: نمایشگاه مطبوعات با کیفیت عالی در حال برگزاری است، بنده سال‌های سال به عنوان دیپلمات بودم و در جریان اثرگذاری فعالیت‌های رسانه‌ای هستم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعتقاد دارم رسانه‌ها بهترین ابزار برای بیان کارکردها و کم و کاستی هستند و در حال حاضر هم ظرفیت مناسب رسانه‌ای در کشور وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با قراردادهای FATF گفت: این موضوع در مجلس شورای اسلامی نیز بحث شد، ابهاماتی در این قرارداد برای نمایندگان مجلس وجود داشت که وزیر اقتصاد با حضور در مجلس این موضوعات را مطرح کرد.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000240/n00240372-t.jpg

نجفی یادآور شد: حتما جمهوری اسلامی ایران این سطح از هوشیاری و توجه را دارد که اسباب نفوذ و تسلط بیگانگان را در کشور فراهم نکند.

وی اضافه کرد: شورای امنیت ملی در عین حال که باید از امکانات بین‌المللی برای کمک به منابع و اقتصاد استفاده کنیم، حتما این توجه را داریم که جلوی عواملی که تاثیرگذاری منفی بر کشور دارند گرفته شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اختلاس‌های به وجود آمده در کشور، اظهار کرد: بررسی و جلوگیری از اختلاس و رانت‌خواری مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و به صورت جدی به این مباحث رسیدگی می‎کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نیز ظرفیت بسیار مناسبی در زمینه جلوگیری از اختلاس دارند و می‎توانند فضا را برای پدیده‌های منفی محدود کرده و فضا را برای اختلاس‌گران ناامن کنند.

نجفی در ارتباط با برخی اختلاف‌نظرها در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه استان مازندران، اظهار کرد: اعتقادی به اختلاف بین نمایندگان ندارم، استان مازندران در حال حاضر نیاز به وحدت و تعامل بین نمایندگان دارد.

وی ادامه داد: در مجمع نمایندگان استان در جلسه مشترکی که داشتیم بررسی ۶ موضوع مهم استانی تاکید شد، در ارتباط با رفع مشکلات استانی پیشنهادهایی مطرح و مقرر شد که همه نمایندگان نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مشکل پسماند و زباله در استان، اظهار کرد: زباله یکی از مهم‌ترین مشکلات استان است، زندگی مردم شمال کشور به واسطه زباله مورد تهدید است، زباله منابع آبی مردم را آلوده می‎کند و به نظر می‎رسد باتلاش جدی دولت و جذب سرمایه‌گذار مشکل زباله استان باید حل و فصل شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان بابل و منطقه انجل‌سی مشکل جدی از این بابت دارم.

نجفی یادآور شد: روز گذشته که با وزیر کشور گفت‌وگویی داشتم یکی از مباحث و دغدغه بنده بحث ساماندهی زباله بود، انتظار است شهرداری‌ها با عزم جدی‎تر تلاش کنند نسبت به ساماندهی آن اقدام کنند.

وی در پایان گفت: بنده برای برنامه ششم پیشنهاد دادم که ساختار متمرکز برای پسماند استان مازندران تعریف شود، به این دلیل که مازندران داری جمعیت شناور است، بخشی از پسماند توسط گردشگران تولید می‏‌شود و بنده پیشنهاد دادم که نگاه ملی به مازندران اعمال شود.

منبع: بلاغ

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.