امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68918
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 08 آبان 1396 - 19:23 | | ارسال توسط :

سخنان اخیر روحانی بسیار قاطع و صحیح بود/ قاطعیت رئیس‌جمهور به اروپا هم کمک کند

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به مواضع اخیر روحانی و پاسخ قاطع دیپلماتیک وی به آمریکا برای مذاکره مجدد گفت: سخنان اخیر آقای روحانی مواضع بسیار قاطع و صحیحی بود که در پاسخ به بد رفتاری و بدعهدی‌های آمریکا ابراز شد.

به گزارش بابل نوین،حسین شیخ‌الاسلام کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به مواضع اخیر روحانی و پاسخ قاطع دیپلماتیک وی به آمریکا برای مذاکره مجدد اظهارداشت: سخنان اخیر آقای روحانی مواضع بسیار قاطع و صحیحی بود که در پاسخ به بد رفتاری و بد عهدی‌های آمریکا ابراز شد.

شیخ‌الاسلام ادامه داد: آقای روحانی بسیار خوب و طوری که شایسته نظام اسلامی باشد پاسخ مقامات آمریکا را داد و این باعث می‌شود سایر کشورها از جمله اروپا جایگاه ایران را درک کنند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه این مواضع برای کسانی که می‌خواهند در برجام با ایران همکاری داشته باشند بسیار مهم بود، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها به دنبال دنیایی چند قطبی هستند و نمی‌خواهند دنباله‌روی آمریکا باشند بنابراین این رفتار تنظیم کننده روابط در آینده است چرا که آمریکا به دنبال یک دنیای تک قطبی است.

وی بر همین اساس افزود: قاطعیت رئیس‌جمهور در مواضع اخیر می‌تواند به اروپایی‌ها نیز کمک کند اما اگر آنها نتوانند تضمین‌های خود را اجرایی کنند یعنی جایگاهی در این معادله ندارند.

منبع:فارس

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.