امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 27286
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, سخن سردبیر, سیاسی, گزارش تصویری, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 11 تیر 1395 - 16:49 | | ارسال توسط :

مسئله قدس و فلسطین سرآمد همه موضوعات جهان اسلام است/ فرهنگ مقاومت نباید در جهان اسلام فراموش شود

امام جمعه بابل گفت: استراتژی مقاومت به برکت روز قدس و تفکر انقلابی امام راحل در جهان، دشمنان اسلام را زمین‌گیر کرد.
ضضضضضضض
به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بابل با اشاره با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل برای همبستگی و اتحاد جهان اسلام است و پیگیری مسأله قدس و نابودی رژیم صهیونیستی بایددر اولویت قرار گیرد.

وی یکی از مهمترین درس‌های روز قدس را مقاومت اسلامی عنوان و افزود: امام راحل درس مقاومت و پایداری را به مردم فلسطین داد تا با کمترین امکانات در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی بایستند و آنها را به زانو در آورند.

امام جمعه بابل با اشاره به گسترش فرهنگ مقاومت در سراسر جهان تصریح کرد: استراتژی مقاومت به برکت روز قدس و تفکر انقلابی امام راحل در جهان، دشمنان اسلام را زمین‌گیر کرد.

این مسئول با بیان این مطلب که روز قدس روز ترویج فرهنگ مقاومت است تاکید کرد: تمام بیچارگی‌های منطقه از غده سرطانی رژیم صهیونیستی است و مساله قدس و فلسطین مسأله اصلی مسلمانان محسوب می‌شود.

حجت‌‌الاسلام روحانی آرامش منطقه را در گرو نابودی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی بیان و اظهار کرد: تا رژیم اشغالگر صهیونیستی و سراژدهای استکبار در منطقه کوبیده نشود، کشورهای اسلامی روی آسایش را نخواهند رسید.

وی با اشاره به برخی خیانت‌های سران کشورهای اسلامی در خصوص آرمان فلسطین گفت: علی‌رغم خیانت‌های برخی از سران کشورهای اسلامی در همراهی و نجات رژیم صهیونسیتی با عادی سازی روابط با این رژیم، مقاومت اسلامی و آرمان قدس عزیز همچنان در میان مسلمانان پویا و زنده است.

خطیب جمعه بابل با محکومیت عادی سازی روابط میان ترکیه و رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: هیچ تلاشی نمی‌تواند بیداری اسلامی و شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی را متوقف کند.

وی با اشاره به حمایت آشکار رژیم صهیونیستی از تروریست‌های تکفیری در سوریه افزود: حضور تروریست‌های تکفیری برای درمان در مراکز درمانی رژیم صهیونیستی و حمایت‌های همه جانبه این رژیم از تروریست‌ها نشان دهنده پیوند و همکاری آنان برای مقابله با بیداری اسلامی است و از همین روست که تکفیری‌ها با زیرپا نهادن پرچم فلسطین می‌گویند مساله ما شیعه است نه فلسطین و باید از همین منظر به هویت واقعی این جنایتکاران پی برد.

روحانی حضور نیروهای ایرانی در قالب مستشاری و مدافعان حرم در سوریه و عراق را ارج نهاد و افزود: حضور این نیروها برای زمینگیر کردن تکفیری‌های تروریست و ایجاد امنیت برای کشور ما است.

وی ادامه داد: اگر در خان طومان و مناطق سوریه با دشمن تکفیری نجنگیم باید در کنار مرزهای خود با آنها مقابله کنیم.

امام جمعه بابل تدابیر رهبر معظم انقلاب را مقابله با تروریست‌هایی نظیر داعش و النصره را تدبیری دوراندیشانه بیان کرد و گفت: با تدبیر ارزشمند مقام معظم رهبری مرزهای امنیت ملی تا سطح فراتر از مرزهای کشور گسترانیده شد و با حضور متشاری نظامیان ایرانی دشمن صدها کیلومتر دورتر از مرزهای کشور زمینگیر شد.

وی در پایان با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس روز بیعت با امام راحل و پیگیری آرمان قدس عزیز تا رهایی از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.