امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57402
  پرینتخانه » انتخابات, سخن سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1396 - 15:37 | | ارسال توسط :

سرنوشت کشور دست مردم است

خدای متعال را بر نعمت مردم‌سالاری و انتخابات و حضور مردم، سپاس‌گزاری می‌کنیم، این نعمت بزرگی است. بحمدالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند، چون می‌بینید که شرکت می‌کنند.


به گزارش بابل نوین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله)، آرای خود را به صندوق انداختند.

متن سخنان مقام معظم رهبری بدین شرح است:

سم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

اوّلاً خدای متعال را بر نعمت مردم‌سالاری و انتخابات و حضور مردم، سپاس‌گزاری می‌کنیم، این نعمت بزرگی است. بحمدالله مردم ما هم شکرگزار این نعمت هستند، چون می‌بینید که شرکت می‌کنند.

توصیه‌  من این است که هر چه بیشتر شرکت کنند، هر چه زودتر پای صندوق‌ها بیایند، معتقدم کار نیک را بایستی در اوّل وقتِ آن انجام داد؛ به تأخیر نباید انداخت.

معتقدم که انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است، سرنوشت کشور دست آحاد مردم است که رئیس قوّه‌ی مجریّه را انتخاب میکنند؛ [لذا] به اهمّیّت این کار توجّه کنند.

انتخابات شوراهای شهر و روستا هم مهم است، زیرا کسانی انتخاب می‌شوند که خدمات شهری و روستایی را -یعنی مسائل روزمرّه‌  مردم را- در اختیار دارند؛ آن هم مهم است؛ با دقّت، با ملاحظه، با شناخت ان‌شاء‌الله در انتخابات شرکت کنند؛ این توصیه‌ی من به آحاد مردم است.

از شما برادر عزیزمان و مسئولین صداوسیما هم تشکّر می‌کنم که زحمت می‌کشید؛ از حضرات خبرنگار هم تشکّر می‌کنم که مشغول کار مهمّ انتقال خبر هستند.

والسّلام علیکم و رحمهالله

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.