امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65696
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 25 شهریور 1396 - 10:53 | | ارسال توسط :

سفر رسمی سفیر روسیه به مازندران

به گزارش بابل نوین، احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی وامور بین المللی استانداری مازندران گفت: لوان جاگاریان سفیر روسیه در کشورمان با هدف بررسی راهکار‌های مناسب برای گسترش روابط دو جانبه صبح امروز به مازندران سفر کرد. دیدار با استاندار، نشست با تجار و صادرکنندگان مازندرانی، پیگیری نتایج جلسات گذشته و تلاش برای اجرایی کردن تفاهم‌نامه‌ها […]

به گزارش بابل نوین، احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی وامور بین المللی استانداری مازندران گفت: لوان جاگاریان سفیر روسیه در کشورمان با هدف بررسی راهکار‌های مناسب برای گسترش روابط دو جانبه صبح امروز به مازندران سفر کرد.

دیدار با استاندار، نشست با تجار و صادرکنندگان مازندرانی، پیگیری نتایج جلسات گذشته و تلاش برای اجرایی کردن تفاهم‌نامه‌ها به همراه پیشنهادهای عملیاتی برای توسعه همکاری‌ها از برنامه های سفر لوان جاگاریان به این استان اعلام شد.

مازندران با داشتن سه بندر و ۲ فرودگاه بین المللی در غرب و شرق و تولید سالانه ۶ میلیون تن محصولات کشاورزی و نردیکی به روسیه، می‌تواند یکی از قطب‌های اصلی صادرات به آن کشور تبدیل شود.

تجار و بازرگانان مازندرانی پارسال حدود ۵۰۰ میلیون دلار کالا به خارج از کشور صادر کردند که حدود ۱۰ درصد این صادرات به روسیه بود.

مازندران برای گسترش روابط تجاری با روسیه اوایل شهریور ماه امسال نخستین نمایشگاه صنایع غذایی را در ولگاگراد روسیه برگزار کرده بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.