امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74769
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 29 آذر 1396 - 16:44 | | ارسال توسط :

سلطانی‌فر: فوتبالیست‌های ما در شرایط سخت بهترین عملکرد را دارند

وزیر ورزش و جوانان گفت: فوتبالست‌های ما نشان داده‌اند همیشه در شرایط سخت بهترین عملکرد را دارند.

به گزارش بابل نوین،  مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مجمع امروز (چهارشنبه) فدراسیون فوتبال در حالی که با پایی لنگان از مجمع خارج می‌شد در واکنش به سؤال خبرنگاران و علت لنگ لنگان راه رفتنش گفت: پاشنه آشیل پایم درد می‌کند و آسیب دیده است.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال اقدامات خوبی داشته است و باید از آنها تشکر کنیم. آنها در پنج رده در جام‌های جهانی حضور داشته‌اند. فدراسیون فوتبال فدراسیون برتر آسیا شد و تنها فدراسیون پنج ستاره دنیاست. علاوه بر موفقیت تیم‌های ملی ما در رشته‌ها مختلف و به خصوص تیم ملی که صعود تاریخی و خوبی که داشت، امیدواریم علی‌رغم قرعه سختی که در جام جهانی روسیه با آن مواجه شده است، بتوانیم با تدبیر کادرفنی نتیجه‌ای خوب بگیریم. فوتبالست‌های ما هم نشان داده‌اند همیشه در شرایط سخت بهترین عملکرد را دارند.

وی افزود: در خصوص فدراسیون فوتبال فقط باید یکسری شفافیت در حساب‌های مالی صورت بگیرد و در ساختار نیز اصلاحاتی صورت گرفته که بسیار خوب است. این مسئله باید به باشگاه‌های ما نیز تسری پیدا کند و باشگاه‌ها باید صورت‌های مالی شفافی داشته باشند تا به سمتی برویم که مشکلی وجود نداشته باشد.  همه تلاش ما این است که به سمت یک فوتبال مقتدر و توانمند برویم که موجب عزت ایران شود.

سلطانی‌فر در مواجه شدن با سؤالی که از او راجع به کمک دولت به فدراسیون فوتبال پرسید، گفت: این سؤال شما که می‌گویید «آیا وزارت به فدراسیون فوتبال کمک خواهد کرد یا نه» اشتباه است. وظیفه ما این است که به همه فدراسیون‌ها و ورزش‌ها کمک کنیم. کمک به فدراسیون‌ها که بخشی از پیکره وزرات ورزش هستند، وظیفه ماست. ما در حد توان، ظرفیت و بضاعف‌مان برای گرفتن حق فدراسیون‌ها تلاش خواهیم کرد. تا الان هم همه تلاش‌مان را به‌کار برده‌ایم. شاید محدودیت‌ها و کمبودها باعث شود که به اندازه خواسته و ایده‌آل‌مان نباشد، اما همه خواسته ما این است که از ایده‌آل‌ها دفاع کنیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.