امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60535
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 09 تیر 1396 - 16:28 | | ارسال توسط :

سپاه مظهر عینی استقلال کشور است/ برخی با حمله به سپاه در پازل دشمن قرار گرفتند

امام‌جمعه بابلکنار گفت: سپاه مظهر عینی استقلال کشور است و فکر هرگونه تجاوزی توسط دشمن را از کشور دور کرد،وقتی برخی همزمان با آمریکا، اروپا و عربستان به سپاه حمله کنند پازل دشمن قرار گرفته‌اند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بابلکنار با اشاره به برخی اظهار نظرها در مورد سپاه اظهار کرد: برخی در داخل سپاه را دولتی با تفنگ می‌دانند که اقتصاد کشور را در دست دارد، مجلس سنای آمریکا نیز همین را بهانه تحریم‌های بسیار وسیع علیه اقتصاد کشور قرار می‌دهد و هدف برنامه FATF نیز تحریم سپاه و نیروی قدس است، مردم می‌پرسند چه را بطه‌ای بین این افراد وجود دارد؟

وی افزود: وقتی برخی همزمان با آمریکا، اروپا و عربستان به سپاه حمله می‌کنند، آیا به این معنی نیست که در پازل دشمن قرار گرفته‌اند.

امام‌جمعه بابلکنار ادامه داد: سپاه مظهر عینی استقلال کشور است و فکر هرگونه تجاوزی توسط دشمن را از کشور دور کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: استکبار جهانی و در راس آن‌ها آمریکا بدانند تا زنده‌ایم دست از ولایت فقیه برنداشته و تحت هیچ شرایطی تسلیم شما نخواهیم شد.

حجت‌الاسلام بابائیان گفت: دست‌هایی در کار است تا در داخل کشور افکار عمومی را به موضوعات دست چندمی، ناچیز و دون مشغول ساخته تا مسائل بنیادی، مشکلات اساسی کشور و مردم از نظرها دور بماند.

وی تاکید کرد: اگر دولت این همه تمرکزی که روی حاشیه‌سازی گذاشته، صرف حل مشکلات مردم کرده بود الان نه بیکاری داشتیم و نه رکود.

خطیب‌جمعه بابلکنار با اشاره به توقیف برخی اموال تاریخی ایران در خارج از کشور یادآور شد: به علت بی‌توجهی برخی مسئولین دیگر آمریکایی‌ها به صورت علنی و در روز روشن هرجور دلشان بخواهد اموال و سرمایه ملت را غارت می‌کنند و صدای آنان از ته چاه هم در نمی‌یاد.

وی با اشاره به عملکرد نامطلوب دولت در حوزه اقتصادی ادامه داد: مسئولین بجای این که اقتصاد مردم را سامان دهند به مشکلات مردم رسیدگی کنند و مصالح کشور را رعایت کنند این که بنشینید به یکدیگر فحاشی کنند، بگویند مردم با من هستند با شما نیستند و از امور مردم غفلت کنند از دست‌نشانده‌‌های آمریکا هستند، خودشان هم نمی‌فهمند زیرا قدرت‌های بزرگ همین را می‌خواهند.

بابائیان افزود: برخی بخاطر اعتقاد به فرهنگ غربی، بعضی از روی ضعف نفس و سست عنصری، عده‌ای هم به علت بعلت رفاه‌طلبی و دنیا‌طلبی می‌خواهند کشور را به سمت فرهنگ غربی توسعه دهند اما این‌ها بدانند که نسل علاقمند به انقلاب و اسلام هرگز نخواهند گذاشت چنین چیزی اتفاق بیافتد.

وی تاکید کرد: از حماقت و جهالت است کسی تصور کند آمریکا به صلاح ملت ما یک قدم بردارد چون مشکلات جمهوری اسلامی به‌خاطر تسلیم نشدن ملت در برابر دشمنان اسلام علی‌الخصوص  آمریکاست.

امام‌جمعه بابلکنار ادامه داد: ۶۰سال نسل‌کشی در فلسطین، زندان‌های ابوغریب و گوانتانامو، افتخار به بمباران اتمی هیروشیما، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس، حمایت از همه جنایت‌کاران دنیا بخشی از حقوق‌بشر آمریکایی است.

وی با تبیین امر رهبری مبنی بر آتش به اختیار اظهار کرد: توجه به اصول فکری امام و انقلاب اسلامی، توجه به عقلانیت انقلابی، نظم و قانون‌گرایی از الزامات رسیدن به تصمیم درست در شرایط آتش به اختیار است.

حجت‌الاسلام بابائیان با اشاره به برخی تحرکات کانال‌های تلگرامی در فضای مجازی ادامه داد: سوال مردم از دولت محترم این است که چرا کانال ضدانقلابی آمدنیوز (داعش‌نیوز، منافق‌نیوز، عربستان‌نیوز، اسرائیل‌نیوز و آمریکانیوز ) از دولت حمایت می‌کند، دولت و وزارت اطلاعات برای لجن پراکنی او چه اقدامی کرده است؟

وی در پایان با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: شهید بهشتی مظلوم بود اما مظلومیت از سوی چه کسانی بر او تحمیل شد؟ افرادی که حاضر نبودند فضای اسلامی در جامعه را تحمل کنند،
قوه قضائیه زمانی می‌تواند ادعا اجرای عدالت کند که هر مظلومی به احقاق حقش در آن امیدوار و هر ظالمی از رجوع به آن هراسناک باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.