امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56850
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1396 - 19:56 | | ارسال توسط :

سیلوهای موشکی سپاه ماست آمریکا را کیسه کرد/ می‌خواهند با سند ۲۰۳۰ جامعه را سکولار کنند

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: سیلوهای موشکی سپاه باعث شد تا امریکا از گزینه نظامی دم نزند و ماست ها را کیسه کند.

به گزارش بابل نوین، محمد حسین صفار هرندی مشاور فرمانده کل سپاه در همایش بازنشستگان نزسا که در سالن همایش‌های مجتمع غدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه راه امام حسین(ع) چراغ راه و کشتی نجات است  اظهار داشت: آنان که خود را جزو مکتب سیدالشهدا (ع) می‌دانند باید از امامشان الگو بگیرند و پاسداران ما باید اینگونه باشند.

صفار هرندی با اشاره به اینکه برخی یاران امام راحل راه ایشان را ترک کردند، گفت: برخی نامزدها در روزهای اخیر سخنانی خطرناک را مطرح کردند. این کار نظام است که با ضد انقلاب مقابله کند و منافقینی که سر سفره افطار مردم را می‌کشند را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه سپاه تامین کننده امنیت ملت‌هاست و برخی با سخنان خود این نهاد ارزشمند را زیر سوال می‌برند، اضافه کرد: کار سپاه اقتدار ملی است و سیلوهای موشکی سپاه بود که باعث شد آمریکا ماست‌ها را کیسه کند و این اقتدار ملی است.

مشاور فرمانده کل سپاه تاکید کرد: همه چیز در کشور معطوف به رای مردم است، لذا در جایی به صورت مستقیم و در جای دیگر با واسطه است. اما نهایتا با رای مردم انتخاب می‌شود.

صفارهرندی با تأکید براینکه خاستگاه فتنه ۸۸ یک جبهه سیاسی بود، بیان داشت: ما نمی‌گوییم به چه کسی رای بدهید، اما آرمان‌های اصلی انقلاب همچون حمایت از محرومان و مقابله با استکبار را تبیین می‌کنیم.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ خاطرنشان کرد: یک سندی را سازمان ملل تعیین کرده برای جهان که طبیعی است که مسلمانان با غیر مسلمانان یکسان نیست و تلاش می‌کنند با سند ۲۰۳۰ جامعه را سکولار کنند. برخی یکسری قول‌ها در این سند داده‌اند و پنهانی بدنبال اجرای آن هستند. بر طبق این سند درس‌های مربوط به زبان غیر عربی را برای مدارس ابتدایی تدریس نکنیم. برخی قوانین سند ۲۰۳۰ مخالف فرهنگ اعتقادی ماست که واقعا خطرناک است. /ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.