امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77187
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 01 بهمن 1396 - 11:33 | | ارسال توسط :

شبهات مجازی اعتقادات افراد را زیر سؤال می برد

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه های دشمن در فضای مجازی باشیم گفت: شبهات، اعتقادات افراد را زیر سؤال می برد و فرد را نسبت به امام عصر(عج) بدبین می کند.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام محمد عبادی زاده مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان شنبه شب در اجتماع عظیم اصحاب آخرالزمانی در حسینیه امام جعفر صادق(ع) بندرلنگه گفت: عصر مهدی(ع) عصر ظهور کلمه «لااله الا الله» است.

 وی در ادامه، عصر ظهور ولی عصر(عج) را تجلی ولایت حقه با همه زوایا و جوانبش دانست و افزود: این مهم از طریق ولایت حقه و توحید در همه عرصه ها جریان پیدا می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با تاکید بر اینکه امام زمان(عج) منتقم ثارالله است و جهان در انتظار وجود نازنین ایشان است تصریح کرد: ﻣﻮﺿﻮع ﻣﻬﺪوﯾﺖ و انتظار، ﻣﻮﺿﻮع ﺟﺪﯾﺪی ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ در اﺳﻼم ﯾﺎ ﺷﯿﻌﻪ ﻣﻄﺮح ﺷﺪه ﺑﺎﺷﺪ بلکه ﺑﺤﺚ داﻣﻨﻪ داری اﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ادﯾﺎن ﺣﺘﯽ ادﯾﺎن ﻏﯿﺮ آﺳﻤﺎﻧﯽ نیز ﺑﻪ اﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮع پرداخته اند.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: هدف صاحب الزمان(عج) همانند جد بزرگوارش امام حسین(ع) اقامه دین خدا، عدل الهی و امحای ظلم در جامعه است، بنابراین آنهایی که به زیر دستان خود ظلم می کنند هدفشان با ایشان همسو نیست.

وی تاکید کرد: جامعه ای می تواند پذیرای مهدی موعود (عج) باشد که در او آمادگی و قابلیت باشد والا مثل انبیا و اولیای طول تاریخ می شود، به دلیل عدم وجود بستر و زمینه ها، بسیاری از انبیای بزرگ اولی العزم آمدند و نتوانستند دنیا را از بدی پاک و پیراسته کنند، بنابراین اگر امام زمان (عج) در یک دنیای بدون آمادگی تشریف بیاورند، همان خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تلاش دشمن در فضای مجازی برای ایجاد شبهه در اذهان عمومی به ویژه جوانان در زمینه مهدویت و انتظار گفت: باید مراقب توطئه های دشمن در فضای مجازی که امروزه به فضای حقیقی زندگی افراد تبدیل شده است باشیم؛ زیرا شبهات، اعتقادات یک شحص را زیر سؤال می برد و وی را نسبت به ظهور حضرت مهدی(عج) بدبین می کند.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: ساده ترین راه و مهم ترین آنها که باید در نظر داشته باشیم تا با در نظر گرفتن آن به این هدف (ایجاد زمینه ظهور) دست یابیم این است که منتظر واقعی کسی است که از آنچه که امام زمانش کراهت دارد، دوری و اجتناب کند.

وی همچنین افزود: با حفظ چیزهایی که برای حضرت ناخوشایند و موجب غیبت حضرت می شود می توان زمینه هایی برای ظهور ایشان فراهم کرد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.