امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58161
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 07 خرداد 1396 - 12:03 | | ارسال توسط :

شروع فعالیت پایگاه‌های «سنجش سلامت» نوآموزان از ۱۶ خرداد

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از فعال شدن پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از 16 خردادماه خبر داد.

به گزارش بابل نوین، مجید قدمی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: پایگاه‌های سنجش از ۱۶ خرداد فعال می‌شوند اما اولیای دانش آموزان اکنون به مدارسی که فرزندشان را ثبت نام کرده‌اند مراجعه کرده و با ارائه مدارک می‌توانند نوبت مراجعه به پایگاه‌ها را دریافت کنند.

وی افزود: همه شرایط سنجش همانند سال گذشته است، اما هزینه ارزشیابی و سنجش ۲۰ هزار تومان خواهد بود که این هزینه مربوط به خود پایگاه‌ها است. سنجش برای مناطق محروم و دانش آموزان عشایری رایگان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم امسال ۱۰۰۰ پایگاه سنجش، پذیرای نوآموزان باشند.

به گزارش ایسنا، سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به  دبستان هر ساله توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام می شود تا کودکانی که گرفتار اختلالات یادگیری، شنوایی، بینایی، ذهنی و نظیر آن هستند شناسایی شوند. پس از آن وزارت آموزش و پرورش که مراکزی تحت عنوان مراکز ویژه اختلالات یادگیری دارد دانش آموزانی که دچار مشکلات یادگیری باشند را تحت معالجات تخصصی قرار می دهد./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.