امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79741
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 10 اسفند 1396 - 12:57 | | ارسال توسط :

شناسایی خودرو‌های باری متخلف در جاده هراز با سامانه توزین

به گزارش بابل نوین، سرهنگ قربان ذبیحی نژاد فرمانده پلیس راه آمل گفت:با بهره گیری از این سامانه که در جاده هراز یک دستگاه آن در حد فاصل ۷۰۰ متری پلیس راه آمل و دستگاه دیگری در مقابل این پلیس راه راه اندازی شده، تخلف اضافه بار و یا اضافه سرعت وسایل نقیله سنگین را ثبت […]

به گزارش بابل نوین، سرهنگ قربان ذبیحی نژاد فرمانده پلیس راه آمل گفت:با بهره گیری از این سامانه که در جاده هراز یک دستگاه آن در حد فاصل ۷۰۰ متری پلیس راه آمل و دستگاه دیگری در مقابل این پلیس راه راه اندازی شده، تخلف اضافه بار و یا اضافه سرعت وسایل نقیله سنگین را ثبت و متخلفان را جریمه می‌کند.

وی افزود: با بکارگیری این ۲ دستگاه درصد خطا‌های ناشی از اضافه بار خودرو‌های سنگین در خروجی جاده هراز حداقل صفر خواهد شد.

فرمانده پلیس راه آمل گفت:: مهم‌ترین ویژگی این سامانه، کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف آنهاست که سبب جلوگیری از اتلاف زمان، صرفه جویی در مصرف سوخت و حذف نیروی انسانی می‌شود.

سرهنگ ذبیحی نژاد با بیان اینکه باسکول‌های راه اندازی شده تا ۶۰ تن ظرفیت بار را اعلام و ثبت می‌کند، افزود: برای وزن کشی خودرو‌های سنگین، سنسور‌هایی در سطح جاده نصب شده که وسایل نقلیه دارای اضافه بار را شناسایی کرده و به طور هوشمند به اطلاع پلیس راه می‌رساند.

وی حداقل بار مجاز وسایل نقیله را متناسب با کارت خودرو مالک اعلام کرد و گفت: برخی خودرو‌ها به تناسب از ۷ تا ۲۶ تن اجازه حمل دارند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.