امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25043
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1395 - 15:53 | | ارسال توسط :

شهدای مدافع حرم افتخار و آبروی جهان تشیع در دفاع از حرم اهل بیت(ع) هستند

حجت‌الاسلام ناصر شکریان در خطبه‌های نمازجمعه بابل گفت: شهدای مدافع حرم هستی خود را دادند تا اهل بیت و ارزش‌ها باقی بماند لذا ما وظیفه حفظ و صیانت از این ارزش‌ها را بر عهده داریم.
شکریان
به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ،حجت‌الاسلام ناصر شکریان امام جمعه موقت نمازجمعه این هفته بابل با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان ماه یادآوری و تفکر در فرهنگ انتظار و ترویج فرهنگ اصیل مهدویت در جامعه نیازمند شناخت صحیح مفهوم انتظار است.
 وی با بیان این مطلب که تبیین مناسب فرهنگ انتظار نیازمند دقت و موشکافی این جریان بزرگ است، تصریح کرد: عصاره همه انبیا و اولیا در وجود امام عصر تجلی پیدا می‌کند و فرهنگ انتظار زمینه ترویج این فرهنگ اصیل را فراهم می‌نماید.

خطیب نمازجمعه بابل در ادامه سخنان خود هدف نهایی همه پیامبران و ائمه را متجلی در ظهور امام عصر (عج) دانست و اظهارداشت: هدف اصلی تمام پیامبران بستگی به ظهور امام زمان و نور حقیقت در این امر تجلی پیدا می‌کند.

 وی بر لزوم برپایی جشن‌ها، آذین بندی تمام خیابان‌ها برای جشن‌های نیمه شعبان تاکید و تصریح کرد: هر کس به اندازه توان وجودی خود برای برپایی باشکوه جشن‌های نیمه شعبان قدم بردارد.
حجت الاسلام شکریان با اشاره به شهادت تعدادی از شهدای مدافع حرم استان مازندران ادامه داد: شهدای مدافع حرم افتخار و آبروی جهان تشیع در دفاع از حرم اهل بیت(ع) هستند و  دل امام زمان را شاد کردند.
وی با بیان این مطلب که مدافعان حرم پیروان حضرت عباس در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) هستند افزود: شهدای مدافع حرم هستی خود را دادند تا اهل بیت و ارزش‌ها باقی بماند لذا ما وظیفه حفظ و صیانت از این ارزش‌ها را بر عهده داریم.
امام جمعه موقت بابل با اشاره به حماسه آفرینی‌های رزمندگان لشکر۲۵‌کربلا مازندران در طول دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل‌بیت یادآور شد:شهدای مدافع حرم مازندران همانند دوران دفاع مقدس قهرمانانه‌و مومنانه در دفاع از حرم آل‌الله آفتخار آفرینی کردند و موجب افتخار ما هستند.
وی افزود: عشق و ارادت به سید و سالار شهیدان (ع) و اهل بیت (ع) نشان از استمرار فرهنگ عاشورا در دل جوانان این کشور دارد و این فرهنگ با تمام توان در مقابل تمام دنیای غرب ایستاده است.
حجت الاسلام شکریان با گرامیداشت روز جوان، به نقش جوانان در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: جوانان سرمایه‌های اجتماعی جامعه ما هستند‌و حضرت علی‌اکبر الگوی برجسته‌ای برای نسل جوان است.
وی با بیان این مطلب که بالندگی و پویایی جامعه در گروی پویایی جوانان جامعه است خاطرنشان کرد: مسؤولین اهتمام خود را برای رفع مشکلات جوانان بخصوص در دو حوزه اشتغال و ازدواج به کار بندند.

خطیب جمعه این هفته بابل با تاکید بر افزایش جمعیت کشور گفت: فرزند آوری یک مجاهدت بزرگ در این کشور است و مسؤلین سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را جدی بگیرند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.