امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66253
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت, مذهبی تاریخ انتشار : 01 مهر 1396 - 20:48 | | ارسال توسط :

شهدا به وجود امام‌حسین(ع) اقتدا کردند/ ما مسئولیت سنگینی در برابر خون شهدا داریم

مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نوشيروانی بابل گفت: شهدا به وجود امام‌حسين(ع) اقتدا كردند و ثواب شهادت در ركاب آن حضرت نصيبشان شده است.

به گزارش بابل نوین، به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس، مراسم گل‌افشانی مزار شهدای گمنام، تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و تجدید بیعت با رهبری با حضور دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه فنی مهندسی نوشیروانی بابل برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدباقر حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در کنار مزار شهدای گمنام این دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم، آرزوی قبولی عزاداری‌ها و تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس و با اهدای درود و سلام به روح پرفتوح امام راحل و شهدا اظهار کرد: امروزه برکات ارتباط با ائمه اطهار بر کسی پوشیده نیست و تمامی مصائب و مشکلات دنیا به دلیل دوری انسان‌ها از کشتی نجات ائمه معصومین است.

وی افزود: عرفا راه میانبر به سیر و سلوک را ارتباط با سیدالشهدا می‌دانند و اولین راه پیوند خوردن با این امام همام پیوند احساسی عاطفی است که باید به عنوان یک امر انسانی قدرش را بدانیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نوشیروانی ادامه داد: علاوه بر ارتباط احساسی عاطفی با امام‌حسین‌(ع)، ارتباط معرفتی، اخلاقی، سیاسی نیز نباید قطع شود.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: شهدا به وجود امام‌حسین(ع) اقتدا کردند و ثواب شهادت در رکاب آن حضرت نصیبشان شده است.

وی در پایان گفت: امروز همه ما مسئولیت سنگینی در برابر خون شهدا داریم، هر کس در هر جایگاه و مسئولیتی که هست باید این فرصت خدمتگزاری را مغتنم بشمارد در مسیر آرمان‌های امام‌حسین(ع) و شهدا قدم بردارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.