امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57093
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, انتخابات, سیاسی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1396 - 8:49 | | ارسال توسط :

شورای شهر جدید باید روح جدیدی را در کالبد بابل بدمد/ به عنوان عضو شورای شهر باید خادم مردم باشیم

مدیر کانون کار آفرینان مازندران با اشاره به مشکلات شهرستان بابل گفت: شهرستان بابل متاسفانه رویکردهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود را از دست داده است، به نظر من بابل شهر مرده‌ای شده، شورای شهر جدید باید با تمهیدات روح جدیدی را در کالبد بابل بدمد.

به گزارش بابل نوین، رضا نادی نامزد پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر بابل با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی بابل نوین  در معرفی اجمالی از خود اظهار کرد: بنده متولد سال ۱۳۶۰، ساکن بابل و دارای مدرک کارشناسی تجارت الکترونیک، کارشناسی ارشد مدیریت و پذیرفته شده دکترای علوم سیاسی هستم.

وی در توضیح سوابق خود افزود: همچنین در سمت مدیرعامل شرکت کوثر، بازرس هیئت فوتبال منطقه دو مازندران، مدیر کانون کارآفرینان استان مازندران و ریاست صنف خدمات پشتیبانی فنی مهندسی بابل در خدمت مردم بوده و هستم.

 رییس صنف خدمات پشتیبانی فنی مهندسی بابل در بیان انگیزه خود از ورود به عرصه انتخابات گفت: به عقیده بنده شورا  فضایی‌ است که می‌تواند بیشترین ارتباط را با مردم داشته باشد، به عنوان جوانی که توانایی حضور فعال در عرصه‌های اجتماعی را دارد، احساس کردم می‌توانم چهار سال خود را در اختیار مردم و وقف خدمت به آنان کنم.

وی ادامه داد: اگر به لطف خدا در شورای شهر وارد شدم که برای این مردم کار مفید خواهیم کرد و  اگر موفق به ورود نشدم باز هم به عنوان یک همکار  به دوستان شورا مشورت خواهم داد.

این نامزد شورای شهر بابل در توضیح رد صلاحیتش در دوره اول تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادم متوجه شدم با شیطنت برخی از افراد این شهرستان و تشویش اذهان عمومی به تهمت غصب اموال عمومی در ابتدا رد صلاحیت شدم بنابراین بنده خدمت رییس دادگستری بابل رسیدم و اعلام کردم که اگر من اموال عمومی را غصب کرده‌ام پس باید مجازات شوم و نباید آزادنه در شهر فعالیت کنم اما ایشان اظهار کرد که چنین اتهامی بر من وارد نیست و با پیگیری‌هایی ایشان دستور اصلاحیه صادر شد و بر این اساس صلاحیت بنده احراز شد.

وی با اشاره به سو استفاده‌های مالی که برخی از اعضای شورای شهر انجام می‌دهند تاکید کرد: خوشبختانه به پشتیبانه کار مداوم از ۱۵ سالگی هیچ نیاز مالی نداشته‌ام و به دلیل مسائل اقتصادی وارد این عرصه نشدم، من با قاطعیت قول می‌دهم اگر لایق خدمت به مردم بودیم چهار سال دیگر مانند برخی اعضای شورا با پول این محل فربه نخواهم شد.

مدیر کانون کارآفرینان مازندران با اشاره به مشکلات شهرستان بابل گفت: شهرستان بابل متاسفانه رویکردهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود را از دست داده است، بسیاری از سرمایه‌گذاران بابل را شهر امنی برای سرمایه‌گذاری نمی‌دانند، به نظر من بابل شهر مرده‌ای شده و طراوت خود را از دست داد، شورای شهر جدید باید با تمهیدات روح جدیدی را در کالبد بابل بدمد.

وی افزود: ما می‌توانیم شهر را آینه‌کاری کنیم تا مردم با دیدن خود در آینه تلنگری به آنان وارد شود، همچنین پارک‌های ما باید محیط امنی برای خانواده‌ها باشد و به دانشگاه نشاط، علم و فناوری تبدیل شود.

نادی اصلاح ساختار قراردادها در شهرداری را لازم دانست و اظهار کرد: تجربه بنده در ریاست صنف خدمات پشتیبانی فنی مهندسی بابل گواه آن است که از تمامی قراردادها و نواقص آن اطلاع دارم و می‌دانم باید این قراردادها اصلاح و از هدر رفت‌های موجود جلوگیری کنیم.

وی مهم‌ترین برنامه خود را در حوزه خدمات عمومی این گونه بیان کرد: هدف اصلی بنده که قصد ورود به آن را دارم بحث خدمات عمومی است، باید ببینیم که مردم ما چه مشکلاتی در سایر دستگاه‌های دولتی دارند و شهرداری و شورا زمانی که دم از نظارت می‌زنند باید با ورود به این عرصه و نظارت دقیق این مشکلات را در بیمارستان‌ها، ادارات، نیروی انتظامی و سایر ادارات رصد و در جهت رفاه مردم اقدام کنند.

این کارشناس تجارت الکترونیک ادامه داد: اگر مشکلات به دلیل  نقص در قوانین شهری‌است شورا باید در اجرا و اصلاح این قوانین دقیق باشد زیرا شورا باید  آینده را بسازد.

نادی در خصوص انتخاب شهردار فعلی و یا شخص جدید گفت:  قطعا نظر جمعی و کل اعضای شورا در این امر ملاک است و با خرد جمعی باید تصمیم بگیرد، باید بررسی شود شهردار محترم برای مردم چه کارهایی انجام داده و با توجه به فرصت‌های بسیاری که شهردار داشت و خدماتی که انجام داد و یا می‌توانست انجام دهد، تصمیمی درست گرفته شود.

وی با اشاره به زیرپا گذاشتن اخلاق انتخاباتی از سوی شهرداری و پاره کردن بنر برخی کاندیدا خاطرنشان کرد: البته در این امر باید بدانیم آیا دلیل این امر قوانین انتخابات و تبلیغات بوده یا این امر فقط برای افراد خاصی صورت گرفت، که اگر این دیدگاه مطرح است اصلا مورد تایید نیست و قانون باید برای همه یکسان اجرا شود.

رییس صنف خدمات پشتیبانی فنی مهندسی بابل عملکرد شورای چهارم را مناسب شان بابل ندانست و تصریح کرد: ما در این چهار ساله عملا اقدام قابل‌ توجهی از این شورا ندیدیم، علاوه بر آن با برخی رفتارهای عجیب موجب سرشکستگی بابل در سطح کشوری شد و نام بابل با حواشی و درگیری‌های شورای شهر میان مردم پخش شد.

وی افزود: اگر امروز شورای شهر ادعا می‌کند شهردار ضعیف عمل کرده این از ضعف خود شورای شهر نشات می‌گیرد، زیرا شورا به عنوان مدیران ناظر بر شهردار باید فعالیت‌های این نهاد را هدایت کند اما این پارلمان خود ضعیف عمل کرد.

نادی ورود نیروهای جوان را نشانه خوبی دانست و گفت: این اختلافات موجود باید حتما حل‌و‌ فصل شود و ما به عنوان نسل دوم و سوم انقلاب با ورود به شورا بر این حواشی خط بطلان بکشیم.

وی افزود: شورای شهر حقیقتا یک فضای اجتماعی است و نباید با گرایشات سیاسی همراه شود، اگرچه ما هر کدام یک تفکر سیاسی خاصی داریم اما به عنوان عضو شورای شهر باید خادم مردم باشیم و فرقی میان اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نگذاریم و فقط باید کار باشد و کار.

بازرس هیئت فوتبال منطقه دو مازندران با انتقاد از برنامه‌های فرهنگی شهر اظهار کرد: متاسفانه ما نشنیده‌ایم که شهرداری در اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند جشنواره بهارنارنج از کارشناسان فرهنگی مشورت گرفته باشد، فعلا افراد عادی برپاکنندگان جشن و جشنواره‌ها در این حوزه وارد شده‌اند، در صورتی که نیاز است در بحث بومی‌سازی از نخبگان فرهنگی که در این عرصه صاحب‌نظر هستند استفاده کنیم.

وی فرهنگ‌سازی را فقط مختص جشنواره‌ها ندانست و خاطرنشان کرد: ما نباید فقط در جشنواره بهارنارنج به مردم القا کنیم که این شهر، شهر بهارنارنج است اما مردم ما سهمی از بهارنارنج شهرشان نداشته باشند، بابل شهر بهارنارنج بوده، هست و خواهد بود اما بالاتر از آن بابل، شهر دارالمومنین است.

این کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بابل در تشریح برنامه‌های خود در حوزه فرهنگی و هنری بیان کرد: در این شهر شاعران و چهره‌های فرهنگی بسیاری وجود دارد اما ما از این ظرفیت استفاده نکرده‌ایم و فرهنگ‌سرایی برای یکپارچه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی شهر ایجاد نشده است، ما می‌توانیم خانه هنر شهرستان را تاسیس کرده و بخش‌های متعدد هنری را ساماندهی کنیم.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های گردشگری شهرستان بابل گفت: متاسفانه به ظرفیت‌های گردشگری بابل توجهی نشده است، بابل شهر بارفروش که همه شهرهای استان که آرزوی عرضه محصولات خود را در بابل داشتند یک نمایشگاه بین‌المللی ندارد، ان‌شالله با ورود به این عرصه باید جایگاه گردشگری شهرستان دوباره احیا شود.

بازرس هیئت فوتبال منطقه دو مازندران ضمن اشاره به جایگاه ورزشی شهر تصریح کرد: خوشبختانه بابل در اکثر رشته‌های ورزشی صاحب‌نام است، کسب سهمیه بالا در المپیک سال گذشته نشان از قدرت ورزشی بابل دارد، ما در کشتی سابقه بسیار خوبی داریم، در تنیس‌روی‌میز هم برادران نوشادیان افتخار این شهر هستند، در فوتبال هم برادران حسن‌زاده شور و نشاطی را به مردم بخشیدند که جا دارد از آنان تقدیر و تشکر کنم ولی باید بگویم باید از همه ظرفیت‌های شهر استفاده مناسب کنیم و ما باید این حرف را به گوش مسئولان کشوری برسانیم که بابل برای پرورش استعدادهای ورزشی خود نیاز به همت و امکانات مناسب دارد.

نادی در پایان گفت: مردم هر زمانی و در هر اتفاقی حضور داشته‌اند و امروز ما وظیفه داریم قدر این مردم را به هر نحوی بدانیم و برایشان کار کنیم، اما خواهش من از مردم این است که در انتخابات ما باید اتفاق خاصی را برای شهرمان رقم بزنیم پس طایفه‌گری را در این امر کنار بگذاریم و بدون توجه به تبلیغ‌ها، شام و ناهارهای انتخاباتی به برنامه‌ها توجه کرده و کسی را انتخاب کنیم که از دل همین مردم باشد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.