امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62582
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 08 مرداد 1396 - 11:45 | | ارسال توسط :

شگفتی‌سازی احمدگروژنی با ستاره ایرانی

سه بازی سه برد و کسب 9 امتیاز باعث شد تا صدر جدول لیگ برتر روسیه با مهمان ناخوانده ای روبرو شود.

به گزارش بابل نوین، رقابت های لیگ برتر روسیه در حالی هفته سوم خود را پشت سر می گذارد که در کمال تعجب همگان احمد گروژنی با ستاره ایرانی خود با کسب ۱۰۰ درصد امتیازات در این هفته ها موفق شد صدرنشینی را تجربه کند تا باعث بهت و حیرت تمام اهالی فوتبال در سرزمین های شمالی شود.

تیم محبوب ایالت چچن که جذابیت های فراوانی برای رسانه های روسی دارد در حالی به سومین برد متوالی خود در این فصل رسید که میلاد محمدی یکی از برادران تاچیبانا با قرار گرفتن در ترکب اصلی یکی از ستاره های اصلی احمدگروژنی معرفی شد، بازیکنی که شب گذشته پایه گذار گل دوم تیمش نیز بود و با ارسال دقیق از جناح چپ برد احمدگروژنی را تثبیت کرد.

میلاد که با نمایش درخشان خود بالاترین نمره را از کارشناسان روسی دریافت کرد تا شانس قرار گرفتن در تیم منتخب هفته لیگ روسیه را داشته باشد حالا در کنار هم تیمی هایش در ایالت چچن مهمان ناخوانده صدرجدول روسیه معرفی شده است. موفقیتی که سرمربی این تیم آن را نتیجه کار گروهی و حمایت های سران باشگاه از برنامه های کادر فنی و بازیکنان قلمداد کرد.

اولگ کونونوف سرمربی جدید احمدگروژنی در بدو ورود به اردوی این تیم توانست چنین نتایج درخشانی کسب و صدر جدول را به خود اختصاص دهد. کونونوف پیرامون این اتفاق گفت:«ما یک شعار در تیم داریم آن هم تمرین، تمرین و تمرین برای رسیدن به اهدافی است که در نظر گرفتیم و خوشحالم که این شعار ما تا به اینجای مسابقات که ابتدای راهی طولانی است جواب مثبت داده و امیدوارم تا انتها نیز پاسخگوی انتظارات باشد»./م

منبع: ورزش سه

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.