امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75230
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, گالری عکس, ورزشی تاریخ انتشار : 04 دی 1396 - 14:16 | | ارسال توسط :

صدور کارت تلاش مسجد به جوانان و نوجوانان فعال در بابل+ تصاویر

پایگاه شهید مهربانی محله اسلام بابل کارت تلاش ویژه نوجوانان و جوانان فعال این منطقه را صادر کرد.

به گزارش بابل نوین، در طرحی ابتکاری از سوی پایگاه مقاومت بسیج شهید مهربانی محله اسلام بابل کارت تلاش مسجد ویژه نوجوانان و جوانان فعال مسجد صادر شد.

حمید آقاجان‌زاده فرمانده پایگاه مقاومت شهید مهربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارت تلاش مسجد در راستای اهمیت به ارتباط و جذب جوانان و نوجوانان و استفاده از توانمندی‌ و پتانسیل این قشر در اماکن مذهبی و فرهنگی به ویژه مساجد و تکایا در این پایگاه رونمایی و  در اختیار نوجوانان و جوانان منطقه قرار گرفت.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی در پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید به روز باشد از این‌رو ما کارت‌های تلاش را با هدف جذب حداکثری نیروهای جوان و نوجوان و حضور آنان در نمازهای جماعت و حضور فعال در برپایی مجالس و سایر فعالیت‌های دینی و حلقات صالحین مسجد صادر کردیم.

گفتنی‌است نیروهای فعال نوجوان و جوان با دارا بودن این کارت میتوانند به صورت رایگان از خدمات و امکانات فرهنگی و ورزشی، استخر، زمین، تنیس‌روی‌میز، فوتبال‌دستی و سایر هدایای فرهنگی این پایگاه بهره‌مند خواهند شد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.