امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72342
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 07 آذر 1396 - 15:55 | | ارسال توسط :

طرح « سه‌شنبه‌های مهدوی » در بابل اجرا شد

دانشجویان دانشگاه علوم و فنون مازندران طرح «سه‌شنبه‌های مهدوی» را در بابل اجرا کردند.

به گزارش بابل نوین، یه همت دانشجویان دانشگاه علوم و فنون مازندران و همزمان با روز آغاز ولایت حضرت بقیه‌الله(عج)  پنجمین هفته از طرح ” سه‌شنبه‌های مهدوی ” در بابل برگزار شد.

فاطمه پناهیان مسئول برگزاری این طرح در دانشگاه علوم و فنون در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: به یاری خدا، مسئولان و دانشجویان این پنجمین هفته از برگزاری طرح سه‌شنبه‌های مهدوی است، مسئولان دانشگاه علوم و فنون دو هفته بانی این امر بودند و امروز سومین هفته‌ای است که دانشجویان گام در  این راه مهدوی برداشتند.

وی افزود: ما آمادگی داریم به صورت همزمان این طرح را در دیگر دانشگاه‌ها برگزار کنیم، در  پنج هفته اجرای آن  نیز از جانب کسانی که انتظار نداشتیم کمک شد و ما عقیده داریم همه این‌ها به لطف خود امام زمان(عج) است که ما را در برگزاری این طرح مدد می‌رساند.

پناهیان تصریح کرد:  اجرای طرح سه‌شنبه‌های مهدوی با هدف ایجاد تلنگر در همه ما دانشجویان، دانشگاهیان و مردم اجرا می‌شود تا بدانیم حضرت چقدر غریبند، ما باید برای ظهور ایشان گام برداریم و خود را مهیا کنیم، این برنامه تنها بهانه‌ای است تا عاشقان یار هر سه شنبه قراری با هدف سلامتی و تعجیل در فرج ایشان داشته باشند و خوشبختانه در این قرار از همه دانشجویان با هر نوع پوششی بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کردیم.

گفتنی‌است مراسم که با توزیع نذورات و پذیرایی از حاضران همراه بود مورد استقبال دانشجویان، اساتید و ریاست دانشگاه قرار گرفت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.