امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76783
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 25 دی 1396 - 10:37 | | ارسال توسط :

طرح ملی قرآنی ۱۴۵۲ با محوریت یکی از سوره های مفصلات اجرا می شود

پنجمین جلسه شورای اندیشه ورزی شبکه قرآن و معارف سیما با حضور اعضای شورا در ساختمان این شبکه برگزار شد.

به گزارش بابل نوین،پنجمین جلسه شورای اندیشه ورزی شبکه قرآن و معارف سیما با حضور عبدالهادی فقهی زاده ، محمدحسین محمدزاده، حجج اسلام محمدرضا حشمتی و محسن عرفاتی، سیدعلی سرابی و سعید مقیسه و عبدالکریم خیامی در این شبکه برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمدزاده رئیس شورای اندیشه ورزی شبکه قرآن و معارف سیما ضمن خیر مقدم به دکتر فقهی زاده معاون جدید قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح های فراگیر قرآنی از ۱۴۴۱ تا ۱۴۵۱ پرداخت.

وی گفت : این طرح از ۱۱ سال پیش با عنوان ۱۴۴۱ آغاز شد و ماه رمضان و تابستان امسال تحت عنوان بشارت ۱۴۵۱ با محوریت ۲ سوره ملک و واقعه به اجرا درآمد که با استقبال قابل توجه ای از سوی مخاطبان مواجه شد.

همچنین محمدزاده گزارشی از چگونگی تشکیل شورای اندیشه ورزی و کارکرد آن به معاون جدید قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد.

در این جلسه بررسی ها پیرامون سوره محوری طرح قرآنی ۱۴۵۲ ادامه یافت که مقرر شد یکی از سوره های مفصلات به عنوان محور این طرح ملی و قرآنی باشد و در نشستی خبری با حضور اهالی رسانه نام آن سوره اعلام شود.

ارائه گزارش بررسی برنامه رصد توسط حجت الاسلام حشمتی معاون سابق قرآن و عترت وزارت از دیگر مواردی بود که به آن پرداخته شد.

همچنین در این جلسه پیشنهادهای موثر جهت حضور گسترده تر شبکه قرآن و معارف سیما در فضای مجازی که توسط سعید مقیسه مطرح شد ، مورد بررسی قرار گرفت./ز

مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.