امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78064
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 14 بهمن 1396 - 12:07 | | ارسال توسط :

طنین گلبانگ انقلاب در بابل

در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی، گلبانگ انقلاب در بابل طنین‌انداز شد.

به گزارش بابل نوین به  نقل از بلاغ به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره)، صبح شنبه ۱۴ بهمن زنگ انقلاب در دبستان پسرانه شاهد بابل به صدا درآمد.

در این مراسم نمادین نواختن گلبانگ انقلاب، محمد اسلامی استاندار مازندران، سیدعلی قاسمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه بابل، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه، قربانعلی ولی‌زاده‌بورا فرماندار ویژه شهرستان و مسئولان شهری حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم قاسمی ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: خوشحالم که در مراسم نمادین به صدادرآوردن گلبانگ انقلاب اسلامی آن هم در بزرگترین شهرستان آموزشی مازندران هستم.

وی افزود: زنگ انقلاب تداعی هم‌بستگی و هم‌آوایی است، استقلال و آزادی انقلاب اسلامی ایران نیز ثمره هم‌آوایی بود و امروز ما زنگ انقلاب را به صدا درمی‌آوریم تا به دشمنان خود هشدار دهیم.

این مسئول ادامه داد: فرزندان ما در مدارس با نواختن زنگ انقلاب هم‌آوایی را یاد خواهند گرفت و می‌آموزند چگونه باید باهم باشند زیرا این اتحاد ایرانی را می‌سازد که می‌تواند بر بام جهان قرار بگیرد و تحت ولایت مقام معظم رهبری جهت تحقق اهداف شهیدان کوشش کنیم.

در ادامه، محمد اسلامی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: امام‌راحل(ره)  زمانی که انقلاب را تشکیل دادند و زنگ آن را به صدا درآوردند، همه ملت ایران  و مظلومان جهان  را به بیداری فراخواندند و  امروز در شرایطی چهلمین سال از انقلاب اسلامی را آغاز می‌کنیم که کشور و ملت ایران توانست با ایستادگی توطئه‌های دشمنان را برطرف و از بحران‌ها عبور کند.

وی با تاکید بر اطاعت از ولایت‌فقیه  افزود: در جشن انقلاب باید با آرمان‌های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری میثاقی دوباره ببندیم و با وظایف خود بیش از پیش آشنا شویم، همه ما باید به سهم خود در عزت و سربلندی کشور گام برداریم.

در  بخش بعدی این مراسم که با اجرای موسیقی توسط دانش‌آموزان همراه بود، زنگ انقلاب توسط محمد اسلامی نواخته شد.

گفتنی‌است استاندار مازندران پیش از حضور در مراسم نواختن زنگ انقلاب، در منزل شهیدان شمس حاضر شد و از خانواده شهیدان والامقام تجلیل کرد.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.