امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63118
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 16 مرداد 1396 - 12:17 | | ارسال توسط :

طومار تروریست‌ها در عرسال بسته شد/ حزب‌الله لبنان تحت پوشش قوی انقلاب اسلامی است

به گزارش بابل نوین،حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره آزادسازی منطقه عرسال توسط حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: مقاومت با آزادسازی این منطقه نشان داد که می‌تواند در کمک به پاکسازی دیگر مناطق سوریه نقش موثرتری را ایفا کند. مشاور سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب […]

به گزارش بابل نوین،حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره آزادسازی منطقه عرسال توسط حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: مقاومت با آزادسازی این منطقه نشان داد که می‌تواند در کمک به پاکسازی دیگر مناطق سوریه نقش موثرتری را ایفا کند.

مشاور سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با وجود  اینکه حزب‌الله لبنان در جبهه سوریه علیه تروریست‌های تکفیری مبارزه می‌کند ولی  توانست در مدت زمان کوتاهی طومار جبهه النصره را از منطقه عرسال  بسته  و امروز لبنان از وجود تروریست‌ها، یکپارچه پاکسازی شده است.

وی افزود: حزب‌الله لبنان تحت پوشش قوی انقلاب اسلامی ایران بوده و در مقابل رژیم صهیونیستی محکم ایستاده است. در این راستا جریانات مختلف لبنان از جمله اهل سنت و مسیحیت در پشتیبانی از نیروهای مقاومت  لبنان متحد عمل می‌کنند.

ذوالنور در پایان گفت: آزادسازی عرسال نشان داد که حزب‌الله از ظرفیت بالایی در پاکسازی مناطق آلوده سوریه برخوردار بوده و این پیروزی‌ها تداوم خواهد داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.