امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61588
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 27 تیر 1396 - 16:37 | | ارسال توسط :

عربستان جرأت حمله به قطر را ندارد/ رژیم آ‌ل سعود در سراشیبی سقوط قرار دارد

به گزارش بابل نوین، سردار سرتیپ ابراهیم راحمی مشاور وزیر دفاع دولت نهم پیرامون یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی علیه ایران، اظهار داشت: دیوانگی ترامپ به مقامات دیگر آمریکا سرایت کرده و آنها با طناب ترامپ به درون چاه فرو می‌روند. مشاور اسبق وزیر دفاع افزود: در صورتی که آمریکایی‌ها بخواهند اقدامی علیه کشورمان انجام دهند با پاسخ […]

به گزارش بابل نوین، سردار سرتیپ ابراهیم راحمی مشاور وزیر دفاع دولت نهم پیرامون یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی علیه ایران، اظهار داشت: دیوانگی ترامپ به مقامات دیگر آمریکا سرایت کرده و آنها با طناب ترامپ به درون چاه فرو می‌روند.

مشاور اسبق وزیر دفاع افزود: در صورتی که آمریکایی‌ها بخواهند اقدامی علیه کشورمان انجام دهند با پاسخ کوبنده ایران اسلامی مواجه خواهند شد. نیروهای توانمند ایران اسلامی توانایی دفاع از مرزهای کشورمان را به تبعیت از ولایت فقیه دارند.

وی با اشاره به خصومت‌های آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه کشورمان، تأکید کرد: اقدامات و خصومت‌های آمریکایی‌ها در این مدت به نفع ایران اسلامی تمام شده است.

سردار راحمی گفت: با توانمندی‌هایی که ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها دارد به راحتی می‌تواند با این خصومت‌ها مقابله کرده و با توانمندی فرزندان ایران اسلامی روز به روز بر پیشرفت‌های کشورمان در همه ابعاد افزوده می‌شود.

مشاور اسبق وزیر دفاع پیرامون تنش ایجاد شده بین عربستان و قطر، بیان داشت: سعودی‌ها یک رژیم پوشالی بوده و نیروهای بدون انگیزه دارند. قطعا عربستان جرأت حمله به قطر را ندارد.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود در باتلاق یمن فرو رفته است، افزود: عربستان در موضوع یمن، سوریه و عراق شکست خورده است و هر زمانی که نقشه‌ای می‌کشد به ضرر خودشان تمام شده و روز به روز جبهه مقاومت تقویت می‌شود.

سردار راحمی با بیان اینکه رژیم آ‌ل سعود در سراشیبی سقوط قرار دارد، خاطرنشان کرد:‌ تنش‌های بین شاهزاده‌های سعودی باعث زوال خاندان آل سعود شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.