امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71067
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 29 آبان 1396 - 12:49 | | ارسال توسط :

عزت اهل ایمان در سایه امامت و ولایت فراهم می‌شود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: عزت اهل ایمان در سایه امامت و ولایت فراهم می‌شود به همین دلیل هنگامی که در زمان غیبت امام‌ معصوم به سر می‌بریم تبعیت از ولایت‌فقیه امری لازم و واجب شمرده می‌شود.

به گزارش بابل نوین، آیت‌‌الله علی معلمی در جمع بسیجیان فرهنگی بابل با تسلیت شهادت امام‌ رضا(ع) اظهار کرد: امام‌ رضا(ع) در حرکتی تاریخی از مدینه به مرو جهادی فرهنگی، علمی انجام دادند و بحث معارف وحی و توسعه دین را در جامعه تقویت کردند.
وی افزود: با زیارت امام‌ رضا(ع) غم عالم از دلمان بیرون خواهد رفت بنابراین روایت داریم که هرکسی که مشکل دارد همه چیز را رها کند و به مشهد برود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: زیارت مشهد مقدس برابر است با هفتاد حج، حال خوشی که در زیارت به دست می‌وریم و اشکمان جاری می‌شود پاسخی است که امام‌ رضا(ع) به ما می‌دهد.

آیت‌الله معلمی تصریح کرد: پاسخی که ائمه به حاجات ما می‌دهند با حرف زدن و گوش دادن ما انسان‌ها فرق دارد،  حجابی در پاسخ امام‌ رضا(ع) است که ما آن را نمی‌شنویم.

وی امامت را راه دوری از انحراف دانست و گفت: نکته‌ای که به صورت درخشان از امام‌ رضا(ع) برای آیندگان باقی ماند تاکید ایشان بر دوری از انحراف با زندگی در سایه امامت است، وسیله کنترل دین در کلام امام‌  هشتم ما امامت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نظم اسلامی در سایه امامت برقرار می‌‌شود، هر ملتی که خواهان رونق اقتصادی و پیشرفت است با امامت راحت‌تر به این هدف دست می‌یابد.

وی افزود: عزت اهل ایمان  در سایه امامت و ولایت فراهم می‌شود به همین دلیل هنگامی که در زمان غیبت امام‌ معصوم به سر می‌بریم تبعیت از ولایت‌فقیه امری لازم و واجب شمرده می‌شود.

آیت‌الله معلمی در پایان گفت: انقلاب ما در سایه امام‌ راحل(ره) و رشادت‌های شهدا و جانبازان به نعمت ولایت دست یافت و امیدوارم خداوند این نعمت را مستدام بدارد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.