امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
- دعوت آحاد جامعه به حضور در راهپیمایی روز قدس
- دومین گردهمایی سرداران و امیران پایتخت شهدای شمالی کشور برگزار شد
- پیگیری مطالبات مردم از سوی رسانهها بزرگترین کارکرد خبرنگاران/ کار خبر و اطلاعرسانی نوعی جهاد تبیین است/مدیرانی که پاسخگوی رسانهها ومردم نیستند عملکردشان قابل پذیرش نیست
- چه کسی پاسخگوی عدم بهرهبرداری مردم بابل و مازندران از توان علمی دانشگاهیان منطقه است/کسب رتبه نخست کشور و ششم جهان توسط دانشگاه نوشیروانی در مرجعیت علمی تایمز/مسئولان بیشتر به ظرفیتهای دانشگاه نوشیروانی در حل مشکلات توجه کنند
- دکتر آرایی عضو شورای پژوهش و فناوری فنی و حرفهای کشور شد
فاز دوم برخورد با پیامکهای مزاحم تبلیغاتی آغاز شد
به گزارش بابل نوین، براساس اعلام جدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ساماندهی پیامکهای مزاحم تبلیغاتی وارد فاز دوم شد.
چندی پیش بر اثر شکایات مردمی از فزونی یافتن میزان پیامکهای تبلیغاتی و مزاحم با شماره تلفنهای شخصی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از راهاندازی سامانه رسیدگی به این شکایات داد و به مردم اعلام شد که اگر پیامک مزاحمی از طریق تلفنهای شخصی برای آنها ارسال میشود مراتب را به سامانه ۱۹۵ از طریق ارسال آن شماره اطلاع دهند.
اکنون ظاهرا برخورد با چنین پیامکهایی وارد فاز جدیدی شده است به گونهای که محمد جواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات بار دیگر اعلام کرده است که “اکنون این سامانه قابلیت دریافت گزارش پیامکهای مزاحم تبلیغاتی با شمارههای تلفن ثابت و نیز سرشمارههای ۱۰۰۰،۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ را یافته است.”
ضمنا وی گفته است که در یک ماه اخیر و با راهاندازی این سامانه و همکاری مردم حجم قابل توجهی از پیامکهای مزاحم رفع شده است./م
منبع: تسنیم
اخبار اجتماعی بابل نوین , پیامک , پیامکهای مزاحم , دریافت گزارش , سامانه , شکایات مردمی , وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات , یامکهای مزاحم تبلیغاتی
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.