امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56810
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1396 - 13:55 | | ارسال توسط :

فاطمه هاشمی رفسنجانی:روحانی عقلانیت و امید را به کشور بازگرداند

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع هواداران حجت الاسلام حسن روحانی از نامزدهای ریاست جمهوری در اهواز گفت:امروز در کنار همدیگر گرد آمده ایم تا فردی را به عنوان رئیس جمهوری آینده انتخاب کنیم که عقلانیت و امید را به کشور بازگرداند.

به گزارش بابل نوین، فاطمه هاشمی رفسنجانی شامگاه پنجشنبه در گردهمایی حامیان دکتر حسن روحانی که از سوی ستاد مرکزی این نامزد انتخاباتی در اهواز برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: همه باید افرادی را که برای رای دادن هنوز دو دل هستند و شک دارند راضی کنیم و پای صندوق های رای آوریم.

وی افزود: اگر شوق و هیجان در میان مردم باشد رای حجت الاسلام روحانی به بالای ۶۵ درصد رسیده و اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان بر اقتدار گرایان پیروز می‌شوند.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه می گفتند مطمئن هستم مردم ایران با شعور سیاسی که پیدا کرده اند روحانی را تنها نخواهند گذاشت.

*** مسئولان عذرخواهی بزرگی به مردم خوزستان بدهکارند

فرزند هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز از بسیاری مناطق و محلات اهواز دیدن و با مردم آنها درباره مشکلاتشان مانند ریزگردها، و آب آلوده صحبت کردم اظهارکرد: از ته دل باید بگویم مسئولانی که به این استان توجه نکردند عذرخواهی بزرگی به مردم این استان بدهکارند و افرادی که به این استان ظلم کردند و برخی نیز از آنها حمایت کردند چندین عذرخواهی بزرگ به این مردم بدهکارند.

وی بیان کرد: امید و اطمینان داریم در دوره بعدی ریاست جمهوری، دکتر روحانی به این موضوعات توجه بیشتری می‌کند و به جای کسانی که می‌بایست پاسخگو باشند مشکلات را حل خواهد کرد.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد:روحانی از زمانی که مسئولیت را پذیرفت، شعار او آزادی و امنیت داخلی و خارجی بود و امروز که به راحتی درباره حصر، حرف می‌زنیم نشان از امنیتی است که دولت تدبیر و امیدبرای ما ایجاد کرده است.

این فعال سیاسی با ذکر خاطره ای یادآور شد: وقتی با پدرم درباره روزهای پس از جنگ تحمیلی و مشکلات آن روزها صحبت می‌کردم ایشان به من گفتند الان وضعیت روحانی سخت تر از آن زمان و موقعیت است چراکه در آن زمان همدلی میان همه دستگاه ها اعم از رهبری، مجلس، دولت ، و صدا و سیما، وجود داشت و همه نهادها فکرشان سازندگی بود اما امروز همه به دنبال این هستند تا دولت تدبیر و امید را تخریب کنند و اجازه ندهند به موفقیت هایی در جهت منافع ملی برسد برای همین کار روحانی سخت تر است.

وی تاکید کرد: وظیفه داریم از روحانی حمایت کنیم و چهره به چهره با افرادی صحبت کنیم که مایل به رای دادن نیستند.

فاطمه رفسنجانی خاطرنشان کرد: امروز که با بسیاری افراد صحبت کردیم برخی رای شان روحانی بود اما برخی دیگر به خاطر مشکلات قصد رای دادن نداشتند البته حق داشتند چرا که هشت سال جنگ تحمیلی در این کشور بود که مردم این استان سختی های آن را لمس کردند و امروز که باید وضعیت آنها بهتر از دیگر استان ها باشد در مقایسه با دیگر استان ها وضعیت خوبی ندارند ولی این را می دانستند که تقصیر دولت روحانی نیست اما توقع داشتند که طی چهار سال گذشته بیشتر به آنها توجه شود.

وی ادامه داد: در این چهار سال به مشکلات مردم توجه شده اما صدا و سیما به گوش مردم نمی‌رساند و به جای اینکه بگوید حق آبه تالاب ها داده شده و در کانون های ریزگرد درختکاری شده و بودجه ای برای آب و فاضلاب خوزستان اختصاص داده دست به سیاه نمایی می زند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه تا انتخابات ریاست جمهوری یک هفته باقی مانده است توضیح داد: بسیاری از بنرهای روحانی را پاره می‌کنند در حالی که اینها همان کسانی هستند که دم از قانون می زنند اما خودشان ضد قانون عمل می‌کنند./ص

خبرگزاری دانشجو

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.