امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75863
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مذهبی تاریخ انتشار : 10 دی 1396 - 14:51 | | ارسال توسط :

فتنه‌های دشمن توسط خواص امتیازخواه اجرا می‌شود/ ولایت فقیه ضامن تدوام انقلاب اسلامی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ، فتنه‌های دشمن توسط خواص امتیازخواه اجرا می‌شود، خواصی که دچار انحراف شوند بر مردم نیز تاثیر خواهند گذاشت، در فتنه 88 خواص به دنبال ریاست‌طلبی بودند و احساس تکلیف نداشتند این گونه بود که کشور دچار هرج و مرج شد.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام ناصر شکریان  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی گلوگاه شهرستان بابل اظهار کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه انقلاب‌ها بعد از چند اسل مسیرشان عوض شد و تغییر ماهیت دادند، به تعبیر دیگر استکبار انقلاب آنها را مصادره کرد.

وی افزود: وقتی تاریخ دیگر کشورها را بخوانیم درمی‌یابیم که همه آنها روزی به نام استقلال دارند، زیرا عده‌ای از مصلحان و آزادی‌خواهان قیام کردند منتها همه این قیام‌ها به شکست منجر شد هرچند دیگر کشوری را پیدا نمی‌کنیم که به صورت اشغال شده باشد مگر فلسطین که با حمایت آمریکا و اروپا به اشغال اسراییل درآمد تا در قلب جهان  اسلام  کشوری جعلی درست کنند

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران  ادامه داد: البته هم به اقرار خودشان و هم فرموده مقام معظم رهبری نابودی اسراییل نزدیک است، جالب است که نتانیاهو خود اعتراف کرد که جشن ۱۰۰ سالگی خود را نخواهند دید.

شکریان تصریح کرد: اما دشمنان و نیروهای استکباری امروز دیگر به هیچ کشوری به صورت مستقیم ورود پیدا نمی‌:نند بلکه نیروهایی را از داخل همان کشور اجیر می‌کنند تا به عنوان مزدور منافع آنان را تامین کند و یا نیروهای نفوذی خود را به سازش وامی‌دارد.

وی افزود: همین عربستان را ببینید که چگونه حرفهای آمریکا را بیان می‌کند، آمریکا دیگر نیازی ندارد به این کشور حمله کند بلکه کافی است حرف‌های خود را از زبان آنان بزنند و یا با نفوذ در افرادی که روزی داعیه مبارزه با استکبار را داشتند آن کشورها را تسلیم خود کنند،

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران خاطرنشان کرد:  در انقلاب اسلامی ما مهره‌های متعددی را روی کار آوردند از رییس جمهور و نماینده امام گرفته تا مرجع تقلید، در همه نفوذ کردند، این افراد نفوذی هم حرف آمریکا را می‌زدند و فتنه طراحی شده آنان را پیاده می‌کردند تا بتوانند به انقلاب ما آسیبی برسانند، ابن عاقبت کسی است که بصیرت ندارد، افرادی که بصیرت نداشته باشند در زمین دشمن بازی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام شکریان با اشاره به عدم بصیرت خواص گفت:  دشمنان به دنبال نفوذ در مردم عادی نیستند بلکه چهره‌های خواص و تاثیرگذار را فریب خواهند داد، مگر در دوران اصلاحان همین نمایندگان مجلس نبودند که دست به تحصن زدند.

وی ولایت فقیه را ضامن تداوم انقلاب دانست و ادامه داد: دشمنان در همه ارکان نظام دست به نفوذ زدند اما تنها در یک رکن ماندند آن هم ولایت فقیه است که ضامن تدوام انقلاب اسلامی است، تئوریسین‌های برجسته دنیا خود اذعان کردند که توانستند در بین همه فرقه‌های دینی نفوذ کنند اما در شیعه و در اصل آن انقلاب اسلامی کاری پیش نبردند و متحیر ماندند که شیعه و ولایت فقیه چگونه است که حریفش نمی‌شوند، فرهنگ عاشورایی و مهدویت است که شیعه را مستحکم ساخت.

این مسئول یادآور شد: دشمنان دریافتند که شیعه دو بال پرواز دارد و در کمینند تا این بال‌ها را بزنند، دشمن بیان کرد برای زدن این دو بال باید ابتدا محافظشان یعنی ولایت فقیه را بزنند اما به خوبی می‌دانند که در برابر هر کمین شان ولایت فقیه بیدار و هوشیار است، مقام معظم رهبری با جمله‌ای تمام نقشه‌های دشمنان را باطل می‌کند از این‌رو است دشمن تلاش می‌کند ابتدا ایشان را بزند.

وی افزود: بنابراین برای زدن رهبری فتنه‌ها ایجاد می‌‌کنند همان گونه که در زمان پیامبر و امامان معصوم این کار را می‌کردند و یا ماجرای زبیر، فتنه‌های دشمن توسط خواص امتیازخواه اجرا می‌شود، خواصی که دچار انحراف شوند بر مردم نیز تاثیر خواهند گذاشت، در فتنه ۸۸ خواص به دنبال ریاست‌طلبی بودند و احساس تکلیف نداشتند این گونه بود که کشور دچار هرج و مرج شد، دنیاطلبی خواص بود که فتنه را در کشور تقویت کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران فتنه را نتیجه غفلت دانست و تصریح کرد: فتنه زمانی به وجود می‌آید که افراد غافل باشند، زمان فتنه انسان باید بصیرت داشته باشند، فتنه یعنی باطل لباس حق بپوشد و باطل از دین سواستفاده کند، قرآن را سر نیزه ببرد مانند جنگ جمل که مسلمانان را به جان هم انداختند.

وی ادامه داد: در فضای غبارآلود فتنه بصیرت چراغ راه خواهد شد، زیرا در این حالت افراد در تشخیص دچار مشکل می‌شوند، در عصر غیبت که ما دسترسی به امام عصر(عج) نداریم ولایت فقیه کشتی نجات ما است  و هیچ معیار و راه دیگری نیست، غیر از قرار گرفتن در مسیر ولایت فقیه همه راه‌ها به شکست ختم می‌‌شود.

شکریان تاکید کرد: همان گونه که امام(ره) فرمودند باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا مملکت ما آسیب نبیند، در این حالت اگر همه دنیا جمع شوند اما مردم  بصیر و پشتیبان ولایت فقیه باشند هیچ کاری نمی‌‌توانند انجام دهند، همان گونه که اکنون ۳۹ سال است که انقلاب ما در مقابل دنیا ایستاد زیرا ما هوشیار بودیم  و انشالله هستیم.

وی افزود:  شهیدان مدافع حرم ما در کیلومترها دورتر از کشور با فتنه داعش و تکفیری‌ها مقابله کردند تا این کشور اسید نشود و ولایت فقیه محفوظ بماند، آنها جان دادند و فرزندانشان یتیم شدند تا کشور در امنیت باشد، بصیرت امثال سردار قاسم سلیمانی است که دشمن را ناامید ساخت، ایشان به عنوان سرباز واقعی رهبری به مانند حضرت ابوالفضل(ع) هوشیارانه نامه دشمن را پس زد، زیرا دریافت دشمن به دنبال نفوذ است.

این مسئول در پایان گفت: دولتمردان باید این امنیت که با خون شهدا رقم خورد را حفظ کنند، مشکلات معیشتی مردم را به صورت جدی بررسی کنند و اقتصاد مقاومتی را نیز جدی بگیرند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.