امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24986
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, با شهدا, شنیده ها, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1395 - 3:41 | | ارسال توسط :

فرماندهان حوزه‌های بسیج ادارات، امام هادی(ع) و قمر بنی‌هاشم شهرستان بابل معارفه شدند+ تصاویر

با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل، مسئولان شهری، فرماندهان پایگاه‌ها و جمعی از پاسداران، مراسم معارفه فرماندهان حوزه‌های بسیج ادارات، امام هادی(ع) و قمر بنی‌هاشم شهرستان بابل برگزار شد.

۱اصلی معارفه

به گزارش بابل نوین،با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل، مسئولان شهری، فرماندهان پایگاه‌ها و جمعی از پاسداران، مراسم معارفه فرماندهان حوزه‌های بسیج ادارات، امام هادی(ع) و قمر بنی‌هاشم شهرستان بابل به صورت مجزا برگزار شد.

سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل با اشاره به جان فشانی این روزهای شهدای مدافع حرم و تشکر از همت و ایستادگی خانواده های معظم این شهیدان اظهار کرد: امروز امنیت ایران اسلامی را مدیون سربازان و پاسدارانی هستیم که در آنسوی مرزها در مقابل دشمنان اسلام و شیعه مبارزه می کنند.

وی افزود: در این روزها که متعلق به سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) است و به نام روز پاسدار نامگذاری شده، رشادت پاسداران و سربازان سپاه اسلام را در مقابل جبهه کفر شاهد هستیم که هم زمان در چند جبهه نظامی و فرهنگی تبلیغی برعلیه دشمن می‌جنگند که ان‌شاالله نصرت و پیروزی با ماست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل ادامه داد: با وجود حجم سنگین تبلیغات اجتماعی، سیاسی و ایجاد التهاب در فضای مجازی برای مردم ما  توسط عناصر داخلی و خارجی دشمن همچنان فرهنگ و روحیه شهادت طلبی در بین مردم این سرزمین جاودانه است و باید به داشتن مردمی ولایت مدار افتخار کرد.

این مسئول با تشکر از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم که زینب وار ایستادگی کرده‌اند از همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه سنگرهای خدمتی خواست با تلاش بیشتر در عرصه خدمت‌رسانی به آحاد مردم در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تلاش کنند.

گفتنی است در سه مراسم مجزا در فرمانداری ویژه شهرستان بابل سرگرد پاسدار حسین طهماسبی به عنوان مسئول حوزه بسیج ادارات و کارخانجات، در حوزه امام سجاد(ع) شهر خشرودپی سرهنگ دوم پاسدار حجت داداش‌زاده به‌عنوان فرمانده حوزه بسیج امام هادی (ع) این منطقه و در مسجد پایین گنج‌افروز سرگرد پاسدار سید‌مهدی اسماعیل‌نسب معارفه شدند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.