امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 25011
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, سخن سردبیر, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 23 اردیبهشت 1395 - 12:08 | | ارسال توسط :

دیدار جمعی از پاسداران سپاه بابل با امام جمعه این شهر+ تصاویر

جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل همزمان با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به دیدار امام جمعه این شهر رفتند.

اصلی امام جمعه

به گزارش بابل نوین، همزمان با میلاد با سعادت الگوی آزادیخواهان جهان امام حسین (ع) و روز پاسدار جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل با حضور در مدرسه خاتم‌الانبیاء بابل با حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه این شهردیدار کردند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل با اشاره به شهادت ۱۳ شهید مدافع حرم در استان مازندران اظهار کرد: اگر امروز ما،خانواده‌های ما و مردم در ایران اسلامی در آسایش و امنیت کامل به سر می‌برند مرهون رشادت‌ها و خون پاک شهدای مدافع حرم که امتداد خون شهدای دفاع مقدس و شهدای کربلاست هستیم.

وی افزود: امروز شاهد حضور پرقدرت سپاه در همه صحنه های سایسی، اجتماعی و فرهنگی در ایران اسلامی ، منطقه و جهان هستیم که خود نشان از قدرت و نفوذ اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی در بین مردم دنیاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل در پایان با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم بابل پایتخت شهیدان شمالی کشور برای حضور در سوریه و دفاع از حرم عمه‌سادات از آمادگی کامل پاسداران و بسیجیان شهرستان بابل برای دفاع از ایران اسلامی و حریم ولایت خبر داد.

در ادامه حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل ضمن تبریک به‌مناسبت روز پاسدار به جان برکفان سپاه پاسداران و تبریک به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس، شهادت دو شهید مدافع حرم شهرستان بابل شهیدان سیدرضا طاهری و حسن رجایی‌فر را تسلیت گفت.

وی با یاد‌آوری رشادت‌های پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال‌های جنگ تحمیلی گفت: اگر امروز هم شاهد وجود فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم جامعه هستیم ریشه در عشق و علاقه مردم به اهل بیت خاصه امام حسین (ع) دارد.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: امروز شما پاسداران باید در جبهه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای آبادانی و سربلندی بیشتر ایران اسلامی تلاش کنید تا پرچم این انقلاب را به دست امام زمان (عج) بسپارید.

۱ ۳

۴

۵

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.