امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67042
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, سیاسی, مذهبی تاریخ انتشار : 12 مهر 1396 - 17:25 | | ارسال توسط :

الویت خدمت در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری‌اسلامی‌ ایران است

فرمانده سپاه ناحیه بابل و امام‌جمعه لاله‌آباد بر الویت خدمت در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری‌اسلامی‌ ایران تاکید کردند.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده جدید سپاه ناحیه بابل با حضور در دفتر حجت‌الاسلام محسن شیخی عزیزی امام‌جمعه لاله‌آباد با وی دیدار و در مورد مسائل این بخش تبادل‌نظر کرد.

در این دیدار سرهنگ رمضانی ضمن تشریح برنامه‌ها و ماموریت‌ها اظهار کرد: الویت ما خدمت در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری‌اسلامی‌ ایران و حفظ ارتباط مستمر و همکاری تنگاتنگ با ائمه‌جمعه است، باتوجه به مساله فرهنگی‌و دغدغه‌‌های مشترک این ارتباطات باید گسترده‌تر و نزدیکتر باشد.

حجت‌الاسلام شیخی در ادامه جلسه با تبریک انتصاب سرهنگ رمضانی اظهار کرد: سپاه برای توفیق روزافزون در کنار برنامه‌های خود دو محور کاری را باید سرلوحه کارهای خود قرار دهد، نخست حفظ نیروهای گذشته که بازماندگان جنگ، ایثار و شهادتند، برخی از نیروها ارزشی و فداکار که سوابق زیادی در جبهه و جنگ داشتند حال دچار انواع مشکلات در سطح جامعه هستندو  متاسفانه هیچکس احوالی از آن‌ها نمی‌پرسد، گویی فراموش شده‌اند و این بزرگترین خسارت است بنابراین جمع‌کردن و گردآوردن این اقشار ضرورت دارد زیرا ضمن تجدید خاطره برای همگان موجب استفاده از اندوخته‌ها و تجارب ارزشمندشان خواهد شد.

وی افزود: دومین وظیفه‌ای که سپاه باید مدنظر قرار دهد جذب نیروی جوان است، ما مسئولان چون به سمت جوانان و نوجوانان نرفتیم در جذبشان موفق نبودیم در صورتی که ما باید به آن‌ها هویت و شخصیت بدهیم تا به میدان و به سمت ما جذب شوند در غیر این‌صورت توفیق چندانی نخواهیم داشت.

گفتنی‌است در پایان این دیدار امام‌جمعه لاله‌آباد ضمن آرزویی موفقیت برای فرماندهی سپاه ناحیه بابل برای همکاری و ایجاد ارتباط نزدیک اعلام آمادگی کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.