امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54272
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 22 فروردین 1396 - 11:49 | | ارسال توسط :

قلم قرمز روی نام یاغی استقلال

سرمربی تیم ملی جوانان اسامی بازیکنان مد نظرش برای حضور در اردو از 28 فروردین تا 4 اردیبهشت را اعلام کرد که طی ان روی نام یاغی استقلال قلم قرمز کشید.

به گزارش بابل نوین، در لیست جدید تیم ملی امیر حسین پیروانی هم نام رضا کرملاچعب مهاجم پرسپولیس را خط زدکه در جام ملت ها کاپیتان اول تیم ملی جوانان بود هم  امید نورافکن کاپیتان دوم این تیم! بازیکنی که با وجود بازی های خوب در استقلال به خاطر جنجال های اخیر یاغی آبی ها شده بود. از آنجایی که این اردو – اردوهای آخر تیم ملی جوانان برای حضور در جام جهانی است به نظر می رسد رفته رفته باید با خط خوردن این دو بازیکن کنار بیاییم.
جام جهانی زیر ۲۰ سال برای تیم ملی جوانان از ۳۰ اردیبهشت با بازی با تیم کاستاریکا آغاز می شود. ایران در مرحله گروهی در روزهای ۳ و ۶ خرداد هم با تیم های زامبیا و آفریقای جنوبی بازی خواهد کرد. دلیل عدم دعوت از امید نورافکن انضباطی است و رضا کرملاچعب هم به خاطر نیمکت نشینی دعوت نمی شود. اسامی ۲۷ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان از این قرار است:
علی طاهران، محمد امین بهرامی، نیما مختاری، محمد مهدی مهدیخانی، رضا جعفری، علی شجاعی، محمد سلطانی مهر، امیر روستایی، سید مهدی فیض آبادی، سینا خادم پور، شهاب عادلی، علی شهسواری، نیما میرزا زاد، نیما طاهری، مهران درخشانی مهر، محمدرضا رستمی، عارف غلامی، رحمان جعفری، سید ابوالفضل رزاق پور، محمد آقاجانپور، رضا جبیره، حسین ساکی، حسن پور حمیدی، شاهین عباسیان، محمد حسین دهقان، مهدی قایدی و محمد مهدی زینلی/م

منبع: ورزش سه

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.