امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72867
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 11 آذر 1396 - 19:25 | | ارسال توسط :

قوانین گمرکی سدی برای صادرات روغن‌های صنعتی

به گزارش بابل نوین، حمیدرضا وکیلی، تولیدکننده روغن‌های صنعتی اظهار کرد: تمام واحدهای صنعتی از رکود در بازار تاثیر پذیر هستند و وقتی صنایع کشور نتوانند کار کنند،صنایعی مانند صنعت تولید روغن نیز به تدریج رو به ورشکستگی خواهد گذاشت. وی در تشریح عوامل سرپا ماندن واحد تولید در زمان رکود،گفت: یکی از دلایل موفقیت ما،نوآوری […]

به گزارش بابل نوین، حمیدرضا وکیلی، تولیدکننده روغن‌های صنعتی اظهار کرد: تمام واحدهای صنعتی از رکود در بازار تاثیر پذیر هستند و وقتی صنایع کشور نتوانند کار کنند،صنایعی مانند صنعت تولید روغن نیز به تدریج رو به ورشکستگی خواهد گذاشت.

وی در تشریح عوامل سرپا ماندن واحد تولید در زمان رکود،گفت: یکی از دلایل موفقیت ما،نوآوری در تولید محصول بود واین امر موجب شد تا بتوانیم محصولاتی با کیفیت مشابه محصولات اروپایی تولید کنیم که قیمت آنها حتی تا ۵۰ در صد کمتر از نوع خارجی است.

وکیلی با تاکید بر استفاده از روش مهندسی معکوس در تولید محصولات جدید، تصریح کرد: برای صادرات محصولاتمان به خارج از کشور، موقعیت خوبی داریم اما قوانین سخت گیرانه گمرک ایران که به منظور جلوگیری از قاچاق گازوییل اعمال می شود،موجب شده تا صادرات برای شرکت های روغن سازی داخلی به صرفه در نیاید.

این تولیدکننده روغن های صنعتی تاکید کرد: اگر می خواهیم که در زمینه فرآورده هایی چون روغن های صنعتی بازار صادراتی داشته باشیم می بایست قوانین موجود در این حوزه را تصحیح کنیم .

وکیلی با اشاره به اینکه به دلیل ظرفیت پایین بازار نتوانستیم شرکت خود را توسعه دهیم، بیان کرد: به وجود آمدن مافیا در بازار که حتی به بورس هم جهت می دهند موجب شده تا تولیدکنندگان نتوانند محصول خود را با ارزش واقعی در بازار به فروش برسانند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.