امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75145
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 03 دی 1396 - 13:22 | | ارسال توسط :

لبنیات در یک سال گذشته ۲ بار گران شد+اسناد

درحالی‌که قیمت لبنیات در یک سال گذشته ۲ با گران شده است اما "سامانه اطلاع‌رسانی کالا و خدمات ۱۲۴" متعلق به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موفق به روز رسانی قیمت‌های خود نشده و در حالت تعلیق به سرمی‌برد.

به گزارش بابل نوین، درحالی‌که قیمت لبنیات در یک سال گذشته ۲ با گران شده است اما “سامانه اطلاع‌رسانی کالا و خدمات ۱۲۴” متعلق به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موفق به روز رسانی قیمت‌های خود نشده و در حالت تعلیق به سرمی‌برد.

به گزارش تسنیم، ۲۱ دی ماه سال ۹۵ بود که این خبرگزاری در گزارشی خبر از به حالت تعلیق در آمدن  قیمت فرآورده های لبنی در سامانه اطلاع‌ رسانی کالا و خدمات با عنوان «درحال به روز رسانی» داد.

بعد از گذشت یک سال از این واقعه کماکان قیمت لبنیات در بازار متفاوت از آخرین ارقام مصوب درج این سامانه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان است ولی طی یک سال گذشته  ۲ مرتبه قیمت لبنیات در بازار گران شده است .

لبنیات در یک سال گذشته ۲ بار گران شد+اسناد

بنابراین گزارش در سال گذشته نیز بعد از اعلام خبر افزایش ۲۰۰ تومانی هر لیتر شیر استرلیزه که نرخ لبنیات در سامانه اطلاع‌رسانی کالا و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به‌حالت تعلیق در آمد که دوباره در روزهای گذشته دوباره شاهد افزایش ۲۰۰ تومانی در محصول یاد شده هستیم.

بنابراین گزارش آخرین قیمت مصوب هر لیتر شیر کم و پرچرب پاکتی (تتراپک)  در پایگاه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان ۲ هزار و ۸۰۰ تومان درج‌ شده است که در دی‌ماه  ۲۰۰ تومان افزایش‌یافته و به ۳ هزار تومان رسید و در روزهای گذشته نیز توسط برخی از برندهای مصوب ۳ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

 لبنیات در یک سال گذشته ۲ بار گران شد+اسناد

تصویر آخرین نرخ مصوب امسال لبنیات که از روی پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات برداشته شده است، به‌شرح زیر است:

لبنیات در یک سال گذشته ۲ بار گران شد+اسناد
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.