امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58923
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 17 خرداد 1396 - 19:22 | | ارسال توسط :

مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا به شهادت رسید

انا لله و انا الیه راجعون حجت‌الاسلام سیدمهدی تقوی، مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا در پی عملیات تروریستی صبح امروز به مجلس به مقام رفیع شهادت رسید.

به گزارش بابل نوین، حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: ۴ تروریست مسلح صبح امروز، ۱۷ خردادماه با حمله به ساختمان مجلس شورای اسلامی اقدام به تیراندازی کرده که منجر به شهادت و مجروح شدن نیروهای حفاظتی و شهروندان شد.
وی افزود: هرچند با اقدام به موقع نیروهای امنیتی و انتظامی ۴ تروریست شرور به هلاکت رسیدند، اما در جریان حضور بیش از ۳ ساعته تروریست‌ها در ساختمان مجلس، چند نفر به شهادت رسیده و چندین نفر نیز مجروح شدند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: از جمله شهدای این حادثه تروریستی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، رئیس پیشین سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل خبرگزاری ایکنا بود که به عنوان مشاور منتخب مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی به فعالیت مشغول بود.
حاجی دلیگانی ضمن تأیید شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی اظهار کرد: ایشان حدود ۶ ماه به عنوان مشاور فرهنگی در دفتر بنده مشغول به کار بودند.
خبرگزاری ایکنا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت این جهادگر انقلابی، از خداوند متعال علو درجات را برای آن شهید مجاهد مسئلت می‌کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.