امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 31632
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 30 مهر 1395 - 16:59 | | ارسال توسط :

مراسم اربعین شهادت مدافع حرم «شهید سیدحسین رئیسی» برگزار شد + تصاویر

مراسم چهلمین روز شهادت شهید جهادی مدافع حرم "شهید سیدحسینی رئیسی" در غیاب مسئولان بابلی با حضور مردم قدرشناس این شهر برگزار شد.

asli

به گزارش بابل نوین،عصر امروز مراسم چهلمین روز درگذشت سومین شهید مدافع حرم شهید جهادگر سیدحسین رئیسی در آستان مقدس امام‌زاده قاسم بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مردم ولایتمدار بابل همراه شد حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه این شهر به سخنرانی پیرامون خصائل شهدای مدافع حرم و شهدای کربلا پرداخت.

دیگر سخنران این برنامه دکتر عابدین مومنی از اساتید دانشگاه و از دوستان این شهید با برشمردن برخی از خاطرات به انگیزه شهید رئیسی برای حضور در جمع مدافعین حرم اشاره و این مسیر را ادامه دهنده مسیر سیدالشهدا نامید.

در بخش پایانی این مراسم مداح اهل بیت حاج حسین جلالی با ذکر مصیبت اهل بیت(ع) یاد و خاطره این شهید بزرگوار و دیگر شهدای انقلاب اسلامی را گرامی‌داشت و مجری توانمند مازندران مصطفی محمدی با اجرای خوب این برنامه را به پایان رساند.

گفتنی است در مراسم فوق عابدین داغمچی فرمانده سپاه ناحیه بهشهر و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه بابل حضور داشتند اما مسئولان شهری نه از ادارات و سازمان‌ها و نه از شهرداری و شورای اسلامی شهر در این مراسم حضور نداشتند که جای بسی تاسف دارد و امیدواریم این روند که در سال گذشته و امسال در برخی از برنامه‌های مذهبی شهرستان از سوی مسئولان دیده می‌شود تغییر کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.