امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92591
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی تاریخ انتشار : 12 بهمن 1401 - 21:40 | | ارسال توسط :
فرماندار بابل تاکید کرد؛

مردمی‌سازی برنامه‌های دهه مبارک فجر در اولویت است

قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه مردمی‌سازی برنامه‌های دهه مبارک فجر در اولویت باشد، گفت؛ برنامه‌های دهه مبارک فجر به مردم سپرده شود و با محوریت بازار، مساجد و دانشگاه‌ها برگزار شود.
مردمی‌سازی برنامه‌های دهه مبارک فجر در اولویت است

به گزارش خبرنگار بابل نوین، فرماندار ویژه شهرستان بابل در برنامه جشن انقلاب در مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا(ص) یکی از مصادیق جهاد تبیین را انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان دانست و گفت: سنت حسنه‌ای است که هر ساله آیین آغاز ایام دهه مبارک فجر در مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا(ص) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کانون‌های نقش آفرین در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، گفت: چند عامل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و یکی از کانون‌های موثر مساجد بودند و کانونی پر شور و الهام بخش برای انقلابیون و ستاد فجر آفرینان بود.

وی اظهار کرد: عامل دیگر که بسیار تاثیرگذار بود در انقلاب اسلامی حوزه‌های علمیه و روحانیت بودند و همچنان هم تاثیرگذارند، جرقه انقلاب در حوزه‌های علمیه خورده است و ادامه حیات انقلاب اسلامی نیز در همین مکان مقدس و روحانیت خواهد بود.

عزیززاده گرجی عامل سومی که در پیروزی انقلاب نقش داشت را دانشگاه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اساتید و دانشجویان همراه با روحانیت و مردم در به ثمر رسیدن انقلاب همراه بودند.

این مسئول ادامه داد بازاریان عامل چهارمی بودند که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش بسیار موثری داشتند و هماهنگ با سایر اقشار در صحنه حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی و تفکر بسیجی تنها راه مقابله با توطئه‌های خارجی دشمنان می‌باشد افزود: انقلاب اسلامی ایران با اراده و خواست مردم شکل گرفت و دفاع مقدس را نیز خود مردم مدیریت کردند.

فرماندار ویژه شهرستان بابل بیان داشت: مردمی‌سازی امورات از برنامه‌های جدی دولت سیزدهم است و امورات اجرایی باید به گونه‌ای طراحی شود تا خود مردم در اجرای آن نقش داشته باشند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.