امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78647
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 21 بهمن 1396 - 17:12 | | ارسال توسط :

مردم ایران ۳۹ سال است که دشمنان را خار و ذلیل کردند/ راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید می‌کند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران 39 سال است که دشمنان را خار و ذلیل کردند، مردم باور دارند که حضور در راهپیمایی دشمنان را ناامید و عدم حضورشان آنان را خوشحال می‌سازد.

به گزارش بابل نوین، آیت‌الله سیدرحیم توکل در گفت‌وگو با بلاغ ضمن تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری به ۲۲ بهمن امسال تاکید ویژه‌ای کردند و حضور مردم در راهپیمایی را تماشایی خواندند، مردم باید حماسه‌ای دیگر را در این روز خلق کنند.

وی افزود: خوشبختانه ما مردم بابصیرت و زیرکی داریم، ملت ایران دشمن‌شناس و زمان‌شناس هستند و همیشه در وسط میدان حضور پررنگی را به نمایش می‌گذارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:  مردم در صحنه‌های بسیاری نشان دادند از مسئولان بصیرتر و آگاه‌تر هستند، نمونه بصیرت مردمی حماسه‌ای است که در ۹ دی خلق کردند در صورتی که کسی از آنان دعوت نکرده بود.

توکل تصریح کرد: ۲۲ بهمن امسال نیز صحنه حضور باشکوه مردم است و ملت می‌داند با حضور در راهپیمایی موجب خشنودی خدا و امام‌ زمان خواهند شد.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را عامل ناامیدی دشمنان دانست و گفت: ملت ایران اسلامی ۳۹ سال است که دشمنان را خار و ذلیل کردند، آنان باور دارند که نیامدن‌شان دشمنان را خوشحال می‌سازد، پس حتما فردا خواهند آمد و با حضور خود دوستان را شاد و دشمنان را ناامید می‌کنند.

این استاد برجسته اخلاق افزود: علاوه بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، شعارهایی که مردم باید هم‌صدا آن را فریاد بزنند بسیار اهمیت دارد، در شعارها باید ذلت دشمنان را مدنظر قرار دهیم و اهداف کشورهای غربی را بیان کنیم.

وی تاکید کرد: مردم ما امیدوار و بیدارند اما در شعارها بیداری و آگاهی بیشتری باید به جامعه تزریق شود، مردم باید نسبت به آینده امیدوارتر باشند و فراموش نکنیم که در خلال شعارها وظیفه مردم هم در این زمان  عنوان شود.

توکل در پایان با تاکید بر حمایت از ولایت و رهبری، گفت: نکته مهم و آخری که باید به آن اشاره کنیم حمایت از رهبری است، ولایت‌فقیه جان ماست و ما باید جان را در کف دست بگیریم و رهبر را یاری کنیم زیرا حمایت از ولایت‌فقیه به معنی یاری امام زمان(عج) است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.