امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20492
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر, علم و سلامت, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 15 دی 1394 - 23:19 | | ارسال توسط :

مرگ بابل رود با آلودگی زباله و انتقال فاضلاب انسانی چاه‌های خانگی / تصاویر

در غیاب نظارت دستگاه های مسئول مرگ بابلرود در حال به وقوع پیوستن است...

babolrod (30)

به گزارش بابل نوین، بابل رود که نماد اصلی شهر بابل می‌باشد و با نام این شهر گره خورده است این روزها مورد بی‌مهری برخی از کسانی قرار می‌گیرد که به‌دنبال رفع مشکل خود به آسان ترین شکل ممکن هستند و هیچ ارزشی برای محیط زیست و آلودگی های ناشی از این امر بر انسان‌های اطراف نیستند.

چند وقتی است که بوی بد و تعّفن آور بابل رود حد فاصل پل درزیکلای نصیرایی و پل موزیرج مردم این مناطق علی الخصوص  شهرک شهید چمران را به ستوه آورده است که طی تماس تلفنی یکی از ساکنین منطقه با خبرنگار بابل نوین ما را بر آن داشت تا با بررسی موضوع و تحقیقات میدانی شاهد مناظر زننده و ناخوشایند باشیم که دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

طی پیگیری‌های مستمر مشخص شده است وجود زباله‌های مختلف صنعتی، خانگی و بدتر از همه تخلیه فاضلاب‌های منازل توسط برخی از ماشین‌های حمل فاضلاب در حاشیه رودخانه باعث آلودگی شدید بابل رود و در معرض خطر افتادن پل تاریخی محمد حسن‌خان شده است.

خبرنگار بابل نوین در حال عکاسی از حاشیه رودخانه بابل‌رود خود شاهد ریختن فاضلاب انسانی توسط یکی از ماشین‌های حمل فاضلاب بود که مواجه شدن راننده متخلف با این صحنه باعث ترک محل و خروج از دید خبرنگار شد.

گفتنی است برخی از اهالی منطقه از تخلیه فاضلاب انسانی و آشغال در ساعات غیر تردد حوالی ۱۵  الی ۱۷ عصر و انتهای شب علی‌الخصوص روزهای تعطیل خبر دادند.

پایگاه خبری تحلیلی بابل‌نوین امیدوار است مسئولین مربوطه در شهرستان بابل با پیگیری سریع مسئله با خاطیان برخورد جدی نمایند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.