امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67249
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت تاریخ انتشار : 16 مهر 1396 - 14:26 | | ارسال توسط :

مرگ مرد بابلی بر اثر برق‌گرفتگی و سقوط از ارتفاع

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل از فوت مرد 35 ساله بر اثر برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، مهدی غلام‌نیاروشن سخنگوی مرکز مدیریت حوادث‌ و فوریت‌های پزشکی بابل در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مرگ کارگر  ۳۵ ساله در بابل امروز یکشنبه  شانزدهم مهرماه در ساعت ۱۱:۰۲ دقیقه صبح طی تماس مردمی با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بابل مبنی بر سقوط کارگر ساختمانی که در حال نصب داربست به آدرس جاده قائم‌شهر، خداداد ۲۴ گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه هکته‌پشت را به محل حادثه اعزام کرد.

این مسئول ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان ۱۱ دقیقه در محل حادثه حاضر و کارگر ساختمانی حادثه دیده را که از ارتفاع شش متری براثر برخورد لوله داربست با سیم برق دچار برق‌گرفتگی و سقوط شد معاینه کردند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث‌ و فوریت‌های پزشکی بابل تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه مرد ۳۵ساله به علت شدت برق گرفتگی و شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود.

غلام‌نیاروشن در پایان گفت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در حین انتقال و کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی پس از تحویل تلاش‌‌های فراوانی برای احیا کردند که متاسفانه ثمری نداشت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.