امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54785
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 28 فروردین 1396 - 9:43 | | ارسال توسط :

۵ فوت، تلفات بابل در ایام نوروز

۳۳ نفر در تعطیلات نوروزی امسال در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش بابل نوین، علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: آمار اولیه کشته شدگان ناشی از تصادفات نوروزی در تعطیلات امسال از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۳فروردین امسال ۳۳ کشته ناشی از حوادث رانندگی در استان به ثبت رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۵ مورد مرد و ما بقی زن هستند، افزود: به تفکیک محل سکونت از این تعداد ۲۵ مورد بومی و مایقی غیر بومی هستند.

عباسی با اشاره به شهرستان هایی که بیشترین تعداد فوتی در آنها به ثبت رسید ، گفت: شهرستان ساری و میاندرود با ۷ ، محمودآباد ۶ و بابل با ۵ مورد فوتی ، به ترتیب بیشترین تلفات را در ایام نوروز به خود اختصاص دادند.

وی سرنشین خودروها را بیشترین افرادی معرفی کرد که در حوادث رانندگی نوروز امسال جان خود را از دست دادند ، گفت: در زمان وقوع حادثه ۱۵ نفر سرنشین ، عابر و راننده هر کدام ۷ و موتور سوار۴ نفر بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کشته شدن تعداد ۲۵ مورد از فوتی های ناشی از تصادفات رانندگی در جاده های برون شهری و راه روستایی به هموطنان عزیز توصیه کرد که با رعایت قانون توسط رانندگان و تلاش بیشتر ادارات مرتبط از جمله راه و شهرسازی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.