امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80504
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سیاسی, مذهبی, یادداشت و مقالات تاریخ انتشار : 01 فروردین 1397 - 1:03 | | ارسال توسط :

باید در ترویج و عمل واقعی به خواسته رهبری تلاش کرد

فرمانده سپاه بابل در پیامی نوروزی گفت: مسئولان و مردم عزیز باید در ترویج و عمل واقعی به خواسته نائب بر حق امام زمان(عج) تلاش وافر کنند.

 

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه بابل به مناسبت فرارسیدن عیدنوروز پیامی را منتشر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

برای هر انسان عید زمانی است که از دل و جان شاد باشد و شادی را در نظر دیگران ببیند که اگر خود مسبب آن گردد حتما در کنار رضای خداوند شکرانه عظیمی را نیز می‌طلبد.

چیزی که در روزگار زیستن انسان‌ها برجای خواهد ماند جز نیکی و خدمت نبوده، هرآنچه در این روزهای فرح‌بخش و نشاط‌‌انگیز همراه با بهار طبیعت مدنظر قرار می‌گیرد بهار دل، جان و تحول احوال است که امید برای همه ایرانیان اتفاق افتد.

سال جدید در ایران اسلامی همراه با کلام گهربار رهبر و دیدبان بصیر انقلاب اسلامی با شعار “حمایت از کالای ایرانی” آغاز شد، امیدوارم این آغازین کلام معظم‌له مانند همیشه در کلیه امور زندگی همه مردم مدنظر قرار گیرد و مسئولان در کنار مردم عزیز باید در ترویج و عمل واقعی به این خواسته نائب بر حق امام زمان(عج) تلاش وافر کنند.

پیشاپیش از طرف پاسداران و بسیجیان شهرستان #بابل اعلام آمادگی می‌نماییم که آنچه در توان داریم در جهت اعتلای انقلاب اسلامی ایران انجام دهیم که تا به امروز اینچنین بوده است و همچنان پای کلام رهبر عزیزتراز جانمان خواهیم ایستاد.

در پایان از کربلای ایران، یادمان شلمچه در کنار بسیجیان عزیز این خاک افتخارآفرین ضمن تبریک این عید باستانی به رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از خداوند منان خواستار توفیق بیشتر برای همه مسئولان دلسوز انقلاب اسلامی که در جهت خدمت به مردم بی دریغ همت می‌گمارند هستم.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.