امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65655
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 24 شهریور 1396 - 14:43 | | ارسال توسط :

مسئولینی که تلاش دارند اقتصاد کشور را وابسته کنند قطعاً جاسوس و خیانتکار هستند

امام‌جمعه بابلکنار گفت: برخی از مسئولین و سیاسیون تلاش دارند اقتصاد کشور را به وابستگی سوق دهند قطعاً جاسوس و خیانتکار هستند زیرا هیچ انقلابی و مسلمان با شرافتی حاضر نمی‌شود که کشورش زیر سلطه غربی‌ها باشد.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بابلکنار با انتقاد تند از وضعیت مدیریت اقتصادی کشور اظهار کرد: برخی از مسئولین و سیاسیون که تلاش دارند اقتصاد کشور را به وابستگی سوق دهند، قطعاً جاسوس و خیانتکار هستند زیرا هیچ انقلابی و مسلمان با شرافتی حاضر نمی‌شود که کشورش زیر سلطه غربی‌ها باشد.

وی افزود: دولت باید نسبت به هرم سنی مدیریت اجرایی کشور حساس باشد چون بدنه مدیریتی پیر هستند، پیرها بروند و جوان‌ها جای آن‌ها را پر کنند نه اینکه به پیرها بعد از بازنشستگی هم مسئولیت بدهند.

این مقام مسئول با اشاره به مطالبات اصلی مردم در حوزه های اشتغال، و اقتصاد ادامه داد: رفتن یا نرفتن زنان به ورزشگاه برای تماشای مسابقات مردان اولویتی ساختگی است که غرب‌زدگان برای مغفول ماندن مطالبات مردم درست کرده‌اند بهتر است مطالبات اصلی مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه بابلکنار تصریح کرد: در طول ۳۸سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر ایران بیش از ۲۳۰۰۰ شعبه بانک ساخته‌ایم اما برای ارتقای معنویت، فرهنگی عمومی و ارزش‌های اسلامی تنها هزار مسجد ساختیم و این یعنی غفلت مسئولین، دینداران و تأثیر تهاجم فرهنگی دشمن در بین مسئولین.

حجت‌الاسلام بابائیان در پی اتفاقات چند سال اخیر در راه های مواصلاتی کشور گفت: وزیر راه و شهرسازی می‌گوید برای ارتقای ایمنی جاده‌های کشور پول نداریم ولی برای خرید ۱۱۴ هواپیمای مرجوعی مسافربری حاضرند ۱۰ میلیارد دلار پول بدهند و باید واقع‌بینانه بگوییم مبارزه با فساد اقتصادی، فرهنگی و اداری، قوانین نر می‌خواهد، ماده‌های قانون جوابگوی سیستم فاسد نیستند.

وی افزود: سخنگوی دولت می‌گوید چه اشکالی دارد که فرزندان مسئولان در صورت داشتن صلاحیت مثل پدران خود به مسئولیت برسند، مردم می‌گویند پس چه زمانی نوبت به فرزندان صلاحیت دار زیر دستان و محرومان جامعه می‌رسد؟

خطیب جمعه بابلکنار تاکید کرد: مجلس و نمایندگان مانع اجرای طرح خطرناک حذف قیمت‌ها از روی اجناس و کالاها شوند، مردم بیچاره ما بیش از این ظرفیت تحمل گرانی لجام‌گسیخته را ندارند.

بابائیان با اشاره به وضعیت نامطلوب دیپلماسی سیاسی کشور افزود: دیپلمات‌های مذاکره‌کننده برای تنویر افکار عمومی به ملت پاسخ دهند آیا طبق برجام، مأموران آژانس که همان جاسوسان آمریکایی و اسرائیلی هستند اجازه بازدید از پایگاه‌های نظامی ایران را دارند یا خیر؟

وی اضافه کرد: مشکل برخی از مسئولان ما این است که نمی‌خواهند بپذیرند چالش آمریکا با ایران بر سر چند موشک، چند حلقه چاه نفت، انرژی هسته‌ای و دیگر مسائل نیست، آمریکا و غربی‌ها با ما مشکل ماهیتی دارند و  حقوق بشر، حمایت از تروریسم همه بهانه است.

این مفام مسئول ادامه داد: آیا وقت آن نرسیده که مدال‌های افتخاری که برای بتن‌ریزی آب‌سنگین اراک و از کار انداختن هسته‌ای کشورمان به سینه آقایان مذاکره‌کننده نصب شده به خزانه دولت برگردد و مدال‌های بهتری به سینه‌های منتقدین دلسوز نصب شود؟

حجت‌الاسلام بابائیان با اشاره به وضعیت اسف‌بار مسلمانان در کشور میانمار اظهار کرد: جمهوری اسلامی پرچمدار آزادی‌خواهی، مبارزه با ظلم و ستم است، جا دارد که دیپلماسی فعالی در خصوص قتل و غارت، ظلم و جنایتی که در میانمار علیه مسلمانان روا داشته می‌شود از خود نشان دهیم، متأسفانه تاکنون خیلی منفعلانه و حتی عقب‌تر از کسانی که در برخی موارد با تروریست‌ها هم‌دست هستند حرکت می‌کنیم و این زیبنده نظام اسلامی نیست.

وی افزود: مسلمانان باید بدانند تا زمانی که تعادل قوا در جهان به نفع آنان برقرار نشود همیشه منافع بیگانگان بر منافع آنان مقدم می‌شود و هر روز شیطان بزرگ به بهانه فقط منافع خود به آنان ظلم‌و ستم می‌کند.

امام‌جمعه بابلکنار تصریح کرد: آن‌هایی که به عفریته‌ای مانند آنک سان سوچی جایزه صلح نوبل داده‌اند همان‌هایی هستند که دستور عملیات کشتار از اتاق همان‌ها صادر شده است، اگر دنیای اسلام منتظر هستند با روش‌های دیپلماتیک کشتار مسلمانان میانمار متوقف شود سخت در اشتباهند.

وی در پایان گفت: رسانه‌های اسرائیلی خودشان سند می‌دهند که به ارتش میانمار در سرکوب مسلمانان کمک می‌کنند اما سخنگویان اسرائیل در ایران نظر دیگری دارند و از اربابان خود دفاع می‌کنند واقعا خجالت‌آور است.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.