امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61641
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 28 تیر 1396 - 11:11 | | ارسال توسط :

مسابقات فوتبال دانش آموزی آسیا در ایران برگزار می‌شود

چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال آسیایی دانش آموزان نیمه دوم شهریور امسال در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش بابل نوین، استعداد یاب فدراسیون ورزش دانش آموزی مازندران گفت: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم کره جنوبی، چین، تایلند، سریلانکا، هندوستان، مالزی، افغانستان و اندونزی و دو تیم ملی ایران الف. و ب. (منتخب دانش آموزی فارس) ۱۵ تا ۲۵ شهریورماه در شیراز برگزار خواهد شد.

رحیم درزی خلردی با بیان اینکه استعدادیابی سراسری دانش آموزان فوتبالیست از ۲۴ تیر در رامسر آغاز شده تا ترکیب نهایی تیم ملی فوتبال دانش آموزی از میان فوتبالیست‌های دانش آموز انتخاب شوند، افزود: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون ورزش دانش آموزی و اعضای انجمن فوتبال مدارس کشور، استعدادیابی سراسری دانش آموزان فوتبالیست با نظارت کمیته فنی انجمن فوتبال و با حضور مربیان منتخب این کمیته انجام می‌شود.

رئیس هیات ورزش دانش آموزی مازندران درباره شرایط استعدادیابی در رامسر نیز گفت: برای هر استان حداکثر چهارنفر دانش آموزان برتر در نظر گرفته شده، که در اردوی انتخابی از ۲۴ تا ۳۰ تیر در مجموعه شهید چمران این شهرستان حضور دارند.

درزی افزود: در گروه بندی‌های انجام شده برای این مرحله از استعدادیابی در گروه نخست از ۲، ۴ تا ۲، ۶ تیر تیم‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خوزستان، تهران، شهرستان‌های تهران، گیلان و مازندران و گروه دوم از ۲، ۶ تا ۲، ۸ تیر تیم‌های اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، قزوین، قم، کردستان حضور دارند.

استعداد یاب فدراسیون ورزش دانش آموزی با اشاره به اینکه استعدادیابی گروه سوم شامل خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، سمنان، گلستان، یزد، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد گفت: در طرح استعدادیابی به دانش آموزان مناطق محروم به صورت ویژه توجه می‌شود./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.