امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2992
  پرینتخانه » اخبار بابل تاریخ انتشار : 23 فروردین 1394 - 17:23 | | ارسال توسط :

مسیر جاده بندپی غربی به بندپی شرقی از زباله پاکسازی شد

به گزارش بابل نوین،  مشکل دفع زباله ها در استان مازندارن هموراه از مهم ترین مسائل بوده است . طبق آمار سال ۱۳۹۲ در استان مازندارن روزانه ۳۱۵۰ تن زباله در محدوده روستایی تولید شده که ۶۸ درصد آن را زباله های تر تشکیل می دهد و ۹۰ درصد شان نیز بازیافت نمی گردد و […]

جاده بندپی غربی

جاده بندپی غربی

به گزارش بابل نوین،  مشکل دفع زباله ها در استان مازندارن هموراه از مهم ترین مسائل بوده است . طبق آمار سال ۱۳۹۲ در استان مازندارن روزانه ۳۱۵۰ تن زباله در محدوده روستایی تولید شده که ۶۸ درصد آن را زباله های تر تشکیل می دهد و ۹۰ درصد شان نیز بازیافت نمی گردد و انباشته می شود.
بخش بندپی غربی شهرستان بابل با طبیعت سرسبز و بکر خود یکی از مناطق گردشگر پذیر در منطقه بوده است و جاده مواصلاتی آن به بندپی شرقی با توجه به عبور از میان جنگل زیبایی چشم نوازی دارد .
این جاده در سال های اخیر با رها شدن انواع زباله ها چهره ی سرسبز خود را از دست داده و از آن بعنوان سطل آشغال طبیعی استفاده می شد.
با پیگیری مسئولین ، اداره محیط بانی و نیروی انتظامی بخش ، جلسه ای در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ تشکیل شده و تصمیم بر آن شد که پاک سازی اولیه کناره جاده صورت گیرد.

طبق مصوبه جلسه صورت گرفته در مرحله بعد نگهبانی تمام وقت برای مراقبت از فضای سبز حدواصل پادگان آموزش المهدی و کشتارگاه صنعتی طبرستان استخدام شد تا علاوه بر مراقبت هرگونه تخریب فضای سبز را به مراجع قضایی گزارش دهد .

 

گفتنی است : تاکنون ۴ نفر از متخلفین شناسایی شده و برای اعمال قانون  به مراجع قضایی تحویل داده شدند .

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.